וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי איומי ההחרמה: המשטרה אישרה לאוהדי מכבי נתניה הכנסת ציוד בגביע

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 14:03

אחרי שבתחילה המשטרה אסרה להכניס ציוד לבלומפילד בגלל "מידע מודיעיני" על אבוקות, אוהדי נתניה איימו להחרים את המשחק, והצדדים הגיעו להסכם

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

דרמה גדולה התרחשה קצת יותר מיממה לפני משחק חצי גמר גביע המדינה בין מכבי נתניה למ.ס.אשדוד, משחק שייערך בבלומפילד. אוהדי מכבי נתניה איימו להחרים את המשחק ולהישאר מחוץ לאצטדיון, וזאת לאחר שקיבלו אמש הודעה ממשטרת ישראל, שבה נאמר שבעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה על כך שאוהדי נתניה מתכוונים להכניס אבוקות לאצטדיון, נאסר עליהם להכניס ציוד עידוד מכל סוג שהוא.

ההודעה הזו הגיעה לאחר שאוהדי נתניה הכינו תפאורה ורכשו ציוד באלפי שקלים לקראת אחד המשחקים הכי חשובים של המועדון בשנים האחרונות. בעקבות איסור הכנסת הציוד האוהדים איימו בהחרמת המשחק, ופנו לייעוץ משפטי. עם זאת, לאחר שיחות בין הצדדים, אוהדי נתניה הגיעו לסיכום עם המשטרה, שבסופו של דבר אישרה הכנסת ציוד.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
מידע מודיעיני. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

בהודעת ארגוני האוהדים של מכבי נתניה נכתב היום: "מחרימים את חצי הגמר! זה מבאס, זה עצוב, חיכינו לזה כל כך הרבה זמן, אבל אחרי חודש וחצי של עבודה מסביב לשעון, הקמת תפאורה אדירה בשווי עשרות אלפי שקלים, שקיבלה מבעוד מועד את כל האישורים מהמשטרה(!!) ועומדת בכל התקנים הבטיחותיים - רגע לפני חצי הגמר, המשטרה שינתה את דעתה: אין הכנסת ציוד עידוד. עכשיו תשאלו למה?".

"המשטרה טוענת למידע מודיעיני לפיו האוהדים שלנו מתכננים להכניס למגרש אבוקות, אז במקום שתעשה את עבודתה, תבצע בידוק בכניסה לאיצטדיון ותמנע את הכנסת האבוקות - היא אוסרת את הכנסת התפאורה, וזאת לאחר שכבר אישרה אותה. עם כל הצער שבדבר, הגיע הזמן שלנו בתור קהל גדול של מועדון גדול לומר חלאס. לא ניתן יד להתנהלות המבזה, המזלזלת ומבריחת האוהדים הזו".

"פנינו לעורך דין על מנת לתבוע את ההתאחדות לכדורגל ואת משטרת ישראל. לא ניתן שיעשו מאיתנו צחוק. אנחנו עובדים על הקרנת המשחק בדשא מחוץ לבלומפילד, לא נכנסים לאצטדיון ולא נותנים לזה יד. מוזמנים ליצור קשר עם "לאן" לקבלת החזר כספי. אינספור תרומות שלכם האוהדים, עבודה משותפת של ארגוני אוהדים בעבר ובהווה, גיוס כספים והתכתבות יומיומית עם הגורמים הרלוונטיים - כל זה הולך לפח בגלל החלטה מטופשת, פחדנית ועלובה של משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully