וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב אוהד ריאל שרוף, אך לאמין ימאל יחתום על חוזה חדש בברצלונה

בספרד טוענים שהקטלאנים העניקו לילד הפלא בכורה כל כך מוקדמת כדי לפתות אותו להישאר - וזה עבד. צ'אבי: "הוא רוצה להישאר כאן"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

בגיל 15 ו-290 יום, הפך ביום שבת שעבר לאמין ימאל לשחקן הצעיר בתולדות ברצלונה. כעת מדווחים בספרד שאחת הסיבות להופעת הבכורה המוקדמת כל כך היתה לנסות לשכנע את השחקן לחתום על חוזה חדש במועדון, אחרי יום הולדתו ה-16. לפי "אס", אביו של ילד הפלא אוהד שרוף של ריאל מדריד והוזמן על ידי פלורנטינו פרס לסנטיאגו ברנבאו מספר פעמים, מה שגרר שמועות על הצטרפות אפשרית של ימאל ליריבה המושבעת בעתיד.

ימאל עצמו, לפי דיווחים בספרד, כבר העביר מסר לראשי ברצלונה שבכוונתו להישאר במועדון ולחתום על חוזה מקצועני כשיחגוג את יום הולדתו ה-16, ביולי הקרוב. הקשר המוכשר שהחליף סוכנים - משחקן העבר איבן דה לה פניה לסוכן-העל ז'ורז'ה מנדש - ייכלל בסגל גם מחר, ועשוי לקבל דקות מול אוסאסונה.

לאמין ימאל שחקן ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
לא הולך לשום מקום. ימאל/GettyImages, Eric Alonso

עוד בספרד

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

במסיבת העיתונאים לקראת אוסאסונה התייחס צ'אבי לכישרון הגדול ואמר: "הוא מאוד צנוע, רגליים על הקרקע. הוא בחור חכם ולא נראה לי שתהיה בעיה לאמן אותו. הכל מתקדם לקראת הארכת החוזה שלו, הוא רוצה להישאר כאן. לדורות החדשים יש יותר ויותר ביטחון, אני הייתי יותר מודע לעצמי, יותר הססן, ואני לא רואה את זה אצל לאמין או גאבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully