וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "רוצים לשבור תקרות זכוכית". אברהם: "רוצים להמשיך לחלום"

מאמן אשדוד נרגש לקראת חצי גמר הגביע (שלישי, 20:30): "לזכייה תהיה משמעות מיוחדת פה". קפטן נתניה: "העיר כולה מתרגשת". קוז'וך: "אנחנו יהלומים, אנחנו נוצרים בלחץ"

פלייר מסיבת עיתונאים לקראת חצי גמר גביע המדינה בין מכבי נתניה למ.ס. אשדוד/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: זיו שטיינר

מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה ייפגשו מחר (שלישי, 20:30) בבלומפילד בחצי גמר גביע המדינה. הקבוצה מעיר הנמל חולמת על העפלה ראשונה בתולדותיה למעמד הגמר, לאחר שהעפילה בכל חמשת הביקורים הקודמים שלה בחצי הגמר, בעוד נתניה הגיעה בעבר לחמישה גמרים, כולל שניים בעשור האחרון (2013/14 וגם 2018/19), אך זכתה רק פעם אחת (1978). העונה נפגשו הקבוצות ארבע פעמים בליגה, והחלוקה לא רק שווה אלא זהה לגמרי: כל אחת ניצחה משחק בית ומשחק חוץ, ובאותן תוצאות: 2:3 ו-0:2. בשבת האחרונה, זה נגמר ב-0:2 לנתניה. היום נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמנים והקפטנים של הקבוצות.

מתכונים לחצי גמר גביע המדינה: מכבי נתניה נגד מ.ס. אשדוד. בתמונה: אביב אברהם, רן קוז'וך, רן בן שמעון, טום בן זקן. יותם רונן
רגע האמת. בן זקן, בן שמעון, קוז'וך ואברהם/יותם רונן

עוד בכדורגל הישראלי

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

רן קוז'וך החמיא לרן בן שמעון ואמר: "יש המון דברים שלמדתי ממנו כשהייתי שחקן שלו, אבל אני מתפתח בדרך שלי. זה לא סוד שאשדוד מקשה עלינו מהסיבה הפשוטה - היא קבוצה מאומנת מאוד עם סגל מצוין. יהיה משחק קשה. אנחנו יהלומים, אנחנו נוצרים בלחץ". על איומי ההחרמה של הקהל שלו אמר: "אני לא חושב שזה יקרה, אני שמח על ההחלטה לאפשר לאוהדים להכניס ציוד. אנחנו משחקים את המשחק הזה גם ובעיקר בשביל האוהדים, תהיה אווירה כיפית לכולם".

אביב אברהם: "הרבה פעמים הגענו קרוב בשנים האחרונות ונשבר לנו הלב. בעשור האחרון הגענו פעמיים לגמר הגביע ולא לקחנו, אז זה נצרב לנו בזיכרון. העיר כולה מתרגשת. אנחנו מצפים למשחק לא פשוט ובאים לעשות את העבודה, רוצים להמשיך לחלום. פגשנו את אשדוד הרבה פעמים העונה וזה יכול לעזור לנו קצת, אבל בסופו של דבר המשחק יתפתח אחרת. אני מקווה שזה יהיה בסדר".

מתכונים לחצי גמר גביע המדינה: מכבי נתניה נגד מ.ס. אשדוד. בתמונה: אביב אברהם, רן קוז'וך, רן בן שמעון, טום בן זקן. יותם רונן
האם מישהו מהם יזכה להניף את הגביע?/יותם רונן

רן בן שמעון: "חסר לי זכייה בגביע, אבל אני הכי נהנה מהדרך. להגיע עם אשדוד לגביע - יש לזה משמעות מיוחדת, מועדון שמעולם לא היה במעמד הגמר. אנחנו רוצים לעשות דברים שלא עשו לפנינו, לשבור תקרות זכוכית. זה הדבר המרגש ביותר. יש לנו סגל מצוין, יעלו 11 שחקנים מעולים, אני סומך על הסגל הזה ומתעסק רק במי שנמצא. פציעות זה חלק מהחיים שלנו. חמודי כנעאן היה באימון היום ונתן את ברכתו, זה היה מרגש, אבל הסגל מלא וחזק".

טום בן זקן: "זה יכול להיות תואר ראשון, אם נזכה, זכייה היא סוג של אמרה שיכולה להוציא את המועדון לדרך יותר טוב. לשם אנחנו שואפים. בעזרת השם אני מאמין ומקווה שנצליח. יש לנו סגל שחקנים מצוין, אני בטוח שה-11 שיעלו יעשו את הכי טוב שלהם. לאט לאט אנחנו מתחילים להחזיר את הקהל, יש פה דור צעיר ואנחנו רוצים להביא להם גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully