וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה שוקלים לבצע זעזוע בעמדת המאמן, "האנרגיות לא טובות"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 8:40

במועדון נראו אובדי עצות ומרגישים שקורצקי לא מצליח להרים את הקבוצה. שמו של ניסו אביטן הוזכר כמועמד: "חייבים לעשות משהו כדי לשנות את האווירה"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

תסריט הבלהות של אנשי הפועל חדרה עשוי להתממש אחרי שהקבוצה ספגה אמש (ראשון) הפסד ביתי כואב 2:1 להפועל חיפה והיא נמצאת כעת בסכנה ממשית לרדת ליגה. בעקבות שרשרת ההפסדים האחרונים, רחקוה כעת חדרה רק שלוש נקודות בלבד מעירוני קרית שמונה שמתחת לקו האדום, כשנותרו עוד שני מחזורים בלבד לסיום העונה.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
יפוטר שני מחזורים לפני הסיום? קורצקי/ברני ארדוב

אנשי הקבוצה נראו אובדי עצות בסיום ההפסד אמש והבוקר שוקלים במועדון לבצע זעזוע בעמדת המאמן, בשל התחושה שהמאמן הנוכחי מנחם קורצקי לא מצליח להרים את הקבוצה מהבור אליו היא נכנסה. שמו של ניסו אביטן הוזכר כמועמד להגיע, גם בשל העובדה שלאחרונה העלו גורמים במועדון את שמו של אביטן כמועמד לאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

"המצב שלנו רע מאוד, האנרגיות לא טובות", אמר גורם במועדון. "חייבים לעשות משהו כדי לשנות את האנרגיה והאווירה כאן. דיברנו מתחילת הפלייאוף על זה שאם לא ניקח לפחות עוד ניצחון אחד אנחנו נסתבך ובסוף זה מה שקורה. למזלנו אנחנו עדיין תלויים בעצמנו. המשחק הקרוב נגד סכנין הוא משחק על החיים שלנו ושל כל המועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully