וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בסכנין עקצו את רפואה: "מכירה? כל העונה נראינו זוועה"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 11:04

בקבוצה לא אהבו את הביקורת החריפה של המאמן והרמיזות: "המשחק שלנו היה מביש, אבל למה להוסיף אש?". בהנהלה טוענים: "העליהום מיותר"

התגובות לאחר ניצחונה של הפועל תל אביב 0:1 על בני סכנין/ספורט1

בבני סכנין שמעו את הביקורות החריפות על משחק ההפסד אתמול (ראשון) 1:0 להפועל תל אביב בקרב התחתית החשוב, וכן את ההתבטאויות של המאמן קובי רפואה על צורת המשחק של הקבוצה, כשגם ברשתות החברתיות היו רבים שתקפו את השחקנים שלא התאמצו.

"העליהום מיותר", קבעו בהנהלת המועדון, "זה היה משחק חלש אבל יש ימים כאלה. אף אחד לא רצה להפסיד". למרות הדברים של ההנהלה גם בקרב חלק מהשחקנים הייתה ביקורת עצמית חריפה. "ברור שאף אחד לא רצה להפסיד, וזה בטוח", אמר אחד השחקנים, "אבל המשחק שלנו היה מביש, כאילו כבר סיימנו את העונה ולא מעניין אותנו המשחק. אסור שזה יקרה אבל מפה ולדבר על לעשות בכוונה זה מוגזם".

מרואן קבהא, בני סכנין. דני מרון
בסכנין טוענים: משחק חלש, לא יותר מזה/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בקרב השחקנים כעסו מאוד על רפואה ועל ההתבטאויות שלו. "עדיף שקובי היה עומד מאחורינו, גם הוא יודע שאף אחד לא עשה בכוונה אז למה להוסיף אש", אמר שחקן בקבוצה, "זה היה לא במקום ולא מתאים, כנראה שהוא יודע שהוא עוזב אז הרשה לעצמו". אגב בסביבת רפואה הדגישו שהמאמן אכן רתח מזעם בסיום והעובדה שאמר שהתבייש שיקפה את מה שהרגיש.

אם לא די בהתנהלות אתמול, השוער גד עמוס נפצע וככל הנראה לא ישחק בשני המשחקים שנותרו עד תום העונה. השוער גם כך הגיע חלש אל המשחק אחרי שאשתו ילדה יום לפני וסבל מחוסר בשעות שינה אך הרגיש מתיחה בשריר, וההערכה שלא ישחק עד תום העונה.

בנוסף לזעם על רפואה, שחקנים בקבוצה התקשו להבין את הסערה סביבם. "כל אלה שמדברים, כולל התקשורת, לא ראו כנראה משחקים שלנו העונה", אמר שחקן בכיר בסכנין, "עם כל הצער, שאנשים ילכו לראות את המשחקים שלנו מול נס ציונה או קרית שמונה ואפילו הפועל חיפה בשבוע שעבר ואז שידברו. הרי הגענו למשחק מול קרית שמונה, שיכול להזניק אותנו לפלייאוף ודקה עשרים כבר הם הובילו עלינו 0:3. לצערנו כל העונה נראינו זוועה, חבל שעכשיו הופכים את זה למכירה".

שחקן אחר בקבוצה אמר: "יש שחקנים שכל נקודה אצלם בחוזה זה כמה אלפי שקלים, נראה לכם שרצינו להפסיד? היה צריך לשמוע את הספסל שלנו אתמול כדי להבין כמה לא רצינו להפסיד. מי שקורא מה שקורא היום, בטוח שכל העונה נתנו הצגות. הלוואי שזה היה המצב אבל זה רחוק מזה ובטח במשחק שבו כיאל ומלמד חסרים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully