וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קרית שמונה עקצו את סכנין, בעירייה דורשים לחקור את המשחק

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 8:19

בקבוצה לא אהבו בלשון המעטה את הניצחון של הפועל ת"א: "עדיף שלא נדבר". חבר מועצת העיר שלח מכתב להתאחדות: "הכדורגל הישראלי צריך להיות חף ונקי מכל מיני קומבינות ומשחקים מלוכלכים"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

בעירוני קרית שמונה לא אהבו בלשון המעטה את הניצחון של הפועל תל אביב 0:1 על בני סכנין. הקבוצה של קובי רפואה חטפה ביקורת קשה בעקבות הגישה שלה למשחק ובקרית שמונה דורשים גם לחקור את המשחק שהשאיר את הקבוצה שלהם עמוק מתחת לקו האדום.

שחקנים בקרית שמונה עקצו את בני סכנין אחרי ה"תצוגה" שלהם מול הפועל תל אביב. "ידענו שאנחנו כנראה לא נוכל לסמוך על איבוד נקודות של הפועל תל אביב", אמר שחקן בקרית שמונה, "עדיף שלא נדבר וששחקני סכנין בעצמם יגידו איך ייתכן שהציגו יכולת כזו, אנחנו לא צריכים להסתמך על אף אחד".

שחקן עירוני קרית שמונה איתמר שבירו חוגג עם עאיד חבשי, מוחמד שכר. מאור אלקסלסי
עקצו את שחקני סכנין. שחקני קרית שמונה/מאור אלקסלסי

גם שחקן אחר בקבוצה המשיך את אותו הקו: "אנחנו צריכים לסמוך רק על עצמנו ולא להסתמך על אחרות. שני ניצחונות ואנחנו מאמינים שנישאר בליגה".

בקבוצה שאבו עידוד מנגד מהניצחון של הפועל חיפה על הפועל חדרה. "כל הכבוד להפועל חיפה שהתנהגו כמקצוענים", אמרו במועדון, "עכשיו תורנו להשאיר את עצמנו בליגה".

המאמן סלובודן דראפיץ' עשוי לעשות כמה שינויים בהרכב שפתח בניצחון על בני ריינה, כשמוחמד שכר ואיתמר שבירו יחזרו להרכב. בקבוצה משוכנעים שניתן לנצח את הפועל תל אביב ולהעביר את ההכרעה למחזור הסיום.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב מחבקים את כובש השער הישאם לאיוס. דני מרון
ניצחון לא ספורטיבי? שחקני הפועל תל אביב חוגגים/דני מרון

אלי זפרני, חבר מועצת העיר בקרית שמונה, שלח הבוקר מכתב לראשי ההתאחדות בדרישה לפתוח בחקירה ובדיקת המשחק. זפרני ציין במכתב: "כידוע לכם הפועל תל אביב וקרית שמונה נאבקים על הישרדות ומקום בליגת העל. שוער שפתאום "נפצע", שחקן שמקבל "אדום" משום מקום, ומשחק חלש להחריד".

עוד הוסיף זפרני: "עד כדי כך שאפילו מאמן סכנין קובי רפואה אמר 'זו פעם ראשונה בקריירה שלי שאני חסר אונים כמאמן. אני מתבייש במה שראיתי, אין לי הרבה מה להגיד. אני פשוט לא מאמין למה שראיתי היום'. אלו דברים חמורים שמחייבים חקירה מיידית".

לסיום כתב זפרני: "אני קורא להתאחדות לחקור זאת ולהגיע לחקר האמת, הכדורגל הישראלי צריך להיות חף ונקי מכל מיני קומבינות ומשחקים מלוכלכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully