וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב במבצע כרטיסים, סילבס על סכנין: "לא ראיתי משהו חריג"

1.5.2023 / 13:34

במועדון לא אהבו את העיסוק בגישה של סכנין ואמרו: "לא מעניין אותנו אם היא נתנה הכול או לא". איינבינדר: "רפואה ניסה להסית את הפוקוס מהניצחון שלנו"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

לחץ גדול היה בהפועל תל אביב לפני המשחק נגד בני סכנין אמש (ראשון). אלא שבשורה תחתונה, על אף הביקורת על הדרך בה סכנין שיחקה והדברים של קובי רפואה, הפועל תל אביב סימנה וי, שמרה על פער של 5 נקודות מקרית שמונה לקראת המשחק מולה בשבוע הבא וצריכה תיקו במחזור הבא כדי להבטיח סופית את ההישארות בליגת העל.

ועדיין, קל זה לא יהיה. הפועל תל אביב שיחקה אתמול נגד יריבה שלא באה להפריע והסיבות שמורות עמה. במחצית הראשונה האדומים ניצלו זאת, הובילו 0:1, אך איכשהו בעונה שבה הקבוצה כל כך מתקשה, היא לא הצליחה להרוג את המשחק ונשארה עם שער אחד בלבד עד לסיום.

דן איינבינדר עם שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
שחררו המון לחץ. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

עוד בליגת העל

עוד בוואלה! ספורט

אפילו קרית שמונה תלויה בעצמה: תמונת מצב בקרב נגד הירידה

לכתבה המלאה

במועדון לא אהבו את העיסוק בסיום בגישה של סכנין ואמרו כי "זה לא מה שמעסיק אותנו, אם סכנין נתנה הכול או לא, או החשבונות שלה על קבוצות אחרות. אנחנו באנו ועמדנו במשימה ועכשיו מסתכלים על המחזור הבא. שום דבר לא גמור, קרית שמונה תבוא לתת את כל מה שיש לה, היא תלך על כל הקופה ויהיה קשה מאוד".

האדומים נשמו לרווחה, אך מרגישים כי המשימה לא הושלמה. סילבס אמר בסיום כי "חששנו, זו הפועל תל אביב והקהל הגדול שלה. אנחנו לא רוצים לאכזב במשמרת שלנו. יש כאן שחקנים שאפשר ללכת איתם למלחמה, אבל לא נוריד את הראש ולא נסתבך שוב. העבודה עוד לא הסתיימה ונתעסק בקרית שמונה".

האזינו: אופיר סער על מצבה של הפועל תל אביב

עוד לפני המשחק סילבס החליט לפתוח עם 3 בלמים על אף היעדרות גוטליב והוריד את קלטינס, שהצטרף לישראלוב ולמקין, כאשר ההוראות לשחקנים היו ללחוץ מהפתיחה בכדי לנסות להשיג שער מהיר. גם אחרי השער, סילבס הרגיש שהמשחק בידיים של השחקנים, דחף את שחקניו וניסה לדרבן אותם "להרוג" את המשחק עוד במחצית הראשונה.

בירידה למחצית האדומים היו מתוסכלים מכך שהתוצאה היא רק 0:1 וסילבס התריע שככל שהמשחק יתקדם, שחקנים ירצו ללכת אחורה ולשמור על התוצאה ואף אמר לשחקנים במחצית לא לעשות זאת. האדומים התחילו רע את החצי השני, אך הרחקת קבהא הייתה למעשה שירת הברבור של סכנין במשחק הזה.

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
נתנו תצוגת עידוד מרשימה. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון
מאמן הפועל תל אביב חיים סילבס. דני מרון
"לא ראיתי שום דבר חריג". חיים סילבס/דני מרון

סילבס התייחס בסיום לדיבורים על הגישה של סכנין ואמר: "אם הפועל תל אביב טובה וניצחה את היריבה זה לא ספורטיבי? לא ראיתי שום דבר חריג, הקבוצה שלי הגיעה מוכנה ושהיא כזאת היא יכולה להיות טובה יותר ולנצח".

גם הקפטן דן איינבינדר התייחס לכך בסיום ואמר: "שמעתי שאולי המאמן של סכנין היה מאוד אמוציונלי וניסה להסית את הפוקוס מהניצחון שלנו. התרכזנו בעצמנו, לא התרכזנו ביריבה, מכבדים אותה אבל ידענו שזה תלוי רק בנו. התמודדנו עם הלחץ, גם הכרטיס האדום עזר לנו, אלו 3 נקודות חשובות והפנים לשבוע הבא".

רק במהלך השבוע יידע סילבס מי מהנעדרים אתמול יעמוד לרשותו מול קרית שמונה, כמו גם דוד קלטינס שסבל מכאבים חזקים מאוד ברגלו וייבדק. במועדון רוצים לסיים סופית עם מאבקי התחתית כדי שאפשר יהיה להתחיל באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה, עם מינוי צוות מקצועי ובניית סגל. השמות של גיא בדש ואלוז' יאו מהפועל ירושלים הוזכרו, כמו גם מו"מ עם דן אייבינדר על חוזה חדש נמצאים על הפרק. אלא שבמועדון לא יקדמו את את השיחות עד הבטחת ההישארות באופן סופי.

שער 8 תחתון ייפתח לראשונה, כרטיסים ב-20 שקלים לילדים

לקראת משחק הבית האחרון לעונת 22/23, בהנהלת המועדון החליטו לשווק כרטיסים רק ליציעים התחתונים בשערים 7 ו-8, במטרה ליצור מעטפת אדומה. בנוסף, בשער 8 יימכרו כרטיסים לילדים עד גיל 13 ב-20 שקלים בלבד, כאשר המחירים בשער 7 ו-8 יעמדו על 50 שקלים אחיד. בהנהלה מבינים את חשיבות המשחק ובעיקר את החשיבות של הקהל, שתומך בקבוצה לכל האורך העונה - ויכול להיות גורם משמעותי במאמצים של השחקנים להשיג תוצאה טובה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully