וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "מתבייש במה שראיתי". סילבס: "לא אדבר על עצמי"

מאמן בני סכנין מתוסכל: "פעם ראשונה שאני חסר אונים, פשוט לא מאמין". מאמן הפועל תל אביב סירב להתייחס לעתידו "עד שנסיים את המשימה". איינבינדר: "שמח שהפנמנו שנקלענו למצב לא פשוט". חוגי: "זה לא נראה טוב"

התגובות לאחר ניצחונה של הפועל תל אביב 0:1 על בני סכנין/ספורט1

הפועל תל אביב עשתה הערב (ראשון) צעד גדול אל עבר הבטחת עונה נוספת בליגת העל, כשניצחה את בני סכנין 0:1 באצטדיון שלמה ביטוח. הישאם לאיוס הכריע מבישול של דן אייבינדר (18), וכעת האדומים רחוקים חמש נקודות מעירוני קרית שמונה לפני המפגש הגורלי בין השתיים במחזור הבא, בו יספיק לחיים סילבס ושחקניו תיקו כדי להבטיח את ההישארות.

סילבס אמר בסיום: "היה לחץ גדול, אבל צריך להתמודד עם זה. עשינו לעצמנו את זה קשה אחרי התוצאות הלא טובות בשני המשחקים הקודמים, וידענו שצריך לעשות את העבודה. היא עדיין לא הסתיימה, צריך לעשות אותה מול קרית שמונה במחזור הבא. היתרון עזר לנו. במחצית השנייה היתה דעיכה, הפסיכולוגיה הזאת של לא לספוג השפיעה, ועדיין הגענו למספיק מצבים. עשינו את זה קשה גם היום, כיאה למשחק תחתית. אני לא רוצה לדבר על עצמי עד שנסיים את המשימה, כרגע המטרה היא רק להישאר בליגה, וזה לא משנה מה רצו קודם לכן. הקהל לקח אותנו על הגב, ואני שמח שהיום נתנו לו אוויר".

מאמן הפועל תל אביב חיים סילבס. דני מרון
סירב להתייחס לעתידו. חיים סילבס/דני מרון
דן איינבינדר עם שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
דן איינבינדר חוגג בסיום/דני מרון

דן איינבינדר הודה: "הבנתי שזה עליי מהרגע שהגעתי למועדון הזה. אני שמח שזה עליי, אני לוקח את כל האחריות, אבל אני חלק קטן ממערכת גדולה וחבורת שחקנים שמתגברת על הרבה מאוד קשיים מתחילת העונה. נקלענו למצב לא פשוט, אני שמח שהפנמנו את זה ושמח על הניצחון. אמרתי לפני המשחק שהכול תלוי באיך שאנחנו נבוא. ניצלנו את המצב הראשון שהגענו אליו ועשינו את זה קל יותר עבורנו. שיחקנו עם הרבה חששות והרבה לחץ, אבל אני שמח שניצחנו".

על רפואה שהיה נסער מהתצוגה של קבוצתו, אמר איינבינדר: "אם תדעו עם כמה דברים אני מתמודד... אין לי זמן או רצון להתעסק בסכנין. התעניינו רק בהפועל תל אביב היום, יש לנו מטרה. מעניין אותי שניקח את הנקודות ונשאיר את המועדון הזה בליגה".

עוד בליגת העל

שחקן בני סכנין דור חוגי בועט, שחקן הפועל תל אביב אלכסנדר בולייביץ' צופה. דני מרון
"זה לא היה נראה טוב". דור חוגי בועט/דני מרון

בצד השני, מאמן בני סכנין קובי רפואה סיכם: "זו פעם ראשונה בקריירה שלי שאני חסר אונים כמאמן. אני מתבייש במה שראיתי, אין לי הרבה מה להגיד. אני מאוד מופתע. אפשר להפסיד, הכל בסדר, אבל לא להיראות ככה. אני מעדיף קצת לשתוק. אני פשוט לא מאמין למה שראיתי היום. אני מאוד נסער. נמשיך קדימה במחזורים שנשארו. זה לא שהפועל תל אביב נתנו פה הצגה. אם טיפה היינו רוצים או משקיעים יותר... כל שבוע אנחנו משחקים עם עשרה שחקנים, אני מאוד נסער".

דור חוגי: "לא חושב שהיינו חסרי חשק. הייתה איזושהי ירידת מתח אחרי בית"ר, אבל לא חשבתי שתהיה כזו חדה. המחצית הראשונה הייתה רעה, במחצית שנייה התחלנו קצת יותר טוב, ואז קיבלנו אדום כמו שקורה לנו הרבה לאחרונה והיה קשה לחזור. לא יודע מה רפואה אמר, אבל זה לא היה נראה טוב. מסכים שהיינו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים. ההכנה הייתה כמו לכל משחק, אנחנו עובדים כרגיל כי אנחנו מקצוענים. פשוט לא הלך לנו במשחק הזה. ננסה להשיג נקודות במשחקים שנותרו, אנחנו ספורטאים ורוצים לנצח כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully