וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלקה: "מי שחושב שהפועל חדרה תוותר ותרד - טועה בגדול"

הקפטן אופטימי גם אחרי ההפסד להפועל חיפה, קורצקי הסביר: "הפסדנו כי השחקנים היו יותר מדי לחוצים". רוני לוי: "יהיו בקיץ גם החלטות פחות נעימות"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

מצבה של הפועל חדרה החמיר הערב (ראשון) בעקבות הפסד ביתי 2:1 להפועל חיפה, שגילתה ספורטיביות למרות שאיבדה עניין בפלייאוף התחתון. תומר יוספי בישל לקונסטנטינוס סוטיריו (12) והכריע בפנדל גבולי (78), כאשר סטיבן אלפרד רק השווה זמנית (41) עבור המארחת שנמצאת כעת רק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

בעקבות ניצחונה של עירוני קרית שמונה בשבת, כעת הפער בין שתי הקבוצות עומד על שלוש נקודות בלבד ולקריה הפרש שערים פחות גרוע. המשמעות: ניצחון של קרית שמונה על הפועל תל אביב במחזור הבא והפסד של הפועל חדרה במקביל בחוץ מול בני סכנין, יוביל לחילופי מקומות בין השתיים.

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים. שלומי גבאי
יצליחו להתאושש? שחקני הפועל חדרה/שלומי גבאי

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה: "הסתבכנו לא עכשיו, דיברתי על זה כשהיינו ב-7-8 הפרש ופספסנו ניצחון. צריכים להיות חזקים, בטח בסוף עונה כשהכול קרוב והכול צפוף. צריך לתת הרבה ביטחון לשחקנים ולשחרר אותם, כי היום הפסדנו כי השחקנים היו יותר מדי לחוצים. צריך להיות חזקים ולהאמין, אני בטוח שנישאר בליגה. נצטרך לקחת הימורים ולבחור את השחקנים שהכי מתאימים למשחקים האחרונים, אבל אנחנו סופגים שערים יותר מדי בקלות, בין אם בקו 4 או 5 . את זה נצטרך לפתור קודם כל. ברור שצריך להוסיף עוד שחקני התקפה".

על מאבקי התחתית אמר: "הייתי בהמון מקרים כאלה, אני יכול להגיד שהשחקנים משקיעים ונותנים. אנחנו עושים טעויות קריטיות, ומנגד באה קבוצה משוחררת והכל הלך לה. אני רואה את הרצון הלחימה, ועוד טיפה, אני מאמין שנשיג את הנקודות שצריך".

הקפטן מנשה זלקה הוסיף: "תחושות לא הכי טובות ומובן למה. בסופו של דבר הכול עדיין תלוי בנו, בשבוע הבא צריך להביא נקודות נגד סכנין. זה כואב, כואב להפסיד בבית משחק קריטי. אנחנו כן רוצים, אבל יש תקופות שלא הולך, הכול הולך הפוך, היינו צריכים טיפת מזל ולא הייתה לנו. אני אופטימי מאוד, כי הכול תלוי בנו. נבכה על זה היום בלילה, מחר בבוקר נבוא לאימון ונחשוב על סכנין. מי שחושב שהפועל חדרה תוותר ותרד ליגה - לא. אתם טועים ובגדול".

עוד בוואלה!

עוד עלולה לרדת: הפועל חדרה הפסידה 2:1 להפועל חיפה

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
נשאר אופטימי. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה: "לא היה לי ספק שננסה את המקסימום שאנחנו יכולים כדי להיות ספורטיביים, לא פשוט להגיע למשחק כשלקבוצה השנייה יש על מה לשחק ואתה משחק רק בשביל הספורטיביות. כל הכבוד לשחקנים שבאו בגישה הטובה. השחקנים מאוד רציניים ואני שמח שהם הביאו את זה לידי ביטוי במשחק. אני וקורצקי חברים למקצוע, אני מאוד מעריך אותו, הוא מאמן מצוין. הם עדיין בתמונה, זה תלוי בהם ואני מאחל להם בהצלחה".

על העונה הבאה אמר: "אני ויואב כץ באותו ראש. המילה חריש היא עמוקה מדי, נעשה את החשבון שלנו מי צריך להישאר וממי הגיע הזמן להיפרד. יהיו החלטות גם פחות נעימות, קצת קשות, נבנה קבוצה חזקה לעונה הבאה. נקלענו לסיטואציה קשה מאוד, מאוד חששתי, אבל היה פה גרף התקדמות טוב מאוד. צריך לסיים כמו שצריך".

דור מלול, שחגג את יום הולדתו ה-34: "התרגשתי גם לפני המשחק, השחקנים חגגו לי, הביאו לי עוגה, גם הקהל הפתיע אותי. הכמות שהגיעה לכאן לא מובנת מאליה בשלב כזה של העונה, שאין לנו יותר מדי מטרות. אנחנו תמיד רוצים לנצח. התחלנו טוב את המשחק, קצת איבדנו את זה לקראת אמצע המחצית הראשונה, ובמחצית השנייה המשחק שוב היה מאוד שקול. אנחנו באים לשחק, לנצח, רוצים ליהנות מהמעט שנשאר. היתה שנה לא פשוטה, רצינו דברים קצת אחרים, דברים זזו לנו בצורה קצת שונה. היו הרבה שינויים תוך כדי תנועה בקבוצה, בסגל, בשחקנים, במאמן, ונשאיר את הסיכומים הגדולים לסוף. הפועל חיפה זה הבית שלי, כמובן שאני רוצה להישאר - זו העדיפות הראשונה שלי. אני הקפטן של הקבוצה ועושה זאת בגאווה גדולה. אם ירצו אותי, אהיה הראשון לעמוד פה".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה עם עוזרו עדן בן בסט. ברני ארדוב
"נבנה קבוצה חזקה לעונה הבאה". רוני לוי עם עדן בן בסט/ברני ארדוב

המשחקים שנותרו במאבק ההישרדות

עירוני קרית שמונה:

הפועל תל אביב (חוץ)
בית"ר ירושלים (בית)

-

הפועל תל אביב:

עירוני קרית שמונה (בית)
הפועל חדרה (חוץ)

-

הפועל חדרה:

בני סכנין (חוץ)
הפועל תל אביב (בית)

-

בני ריינה:

בית"ר ירושלים (חוץ)
הפועל חיפה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully