וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון סוגר חשבון, אמביד יחמיץ את משחקים 1 ו-2 מול בוסטון?

ג'יימס עקץ את ממפיס אחרי הניצחון המתוק בסדרה והוסיף שיר עסיסי של ג'יי זי. סנטר פילדלפיה לא מצליח להתגבר על הפציעה בברכו

לאחר שפירק את ממפיס בדרך לחצי גמר המערב, דאג לברון ג'יימס לסגור חשבון עם היריבה, ובפרט עם דילון ברוקס. "אם אי פעם אתם רואים אותי נלחם מול דוב גריזלי ביער, תעזרו לדוב", כתב בחשבון האינסטגרם שלו.

בטוויטר, צייץ מילים משירו של ג'יי זי Trouble, בין היתר "בניגוד אליך, אני גבר בוגר... תשאל את ההורים שלך, זה ברור שאתה מסתכל על אגדה".

כזכור, במהלך הסדרה כינה דילון ברוקס את קינג ג'יימס "זקן", ועוד לפני שהחלה, טען ג'ה מוראנט כי הגריזליס לא סופרים אף קבוצה במערב. איך זה נגמר, כולם יודעים: הלייקרס סגרו ניצחון 2:4 עם 85:125 אדיר, וכעת אף אחד כבר לא רוצה לפגוש את לברון וחבריו בפוסט-סיזן. "הוא משחק עם תחושת דחיפות", אמר דרווין האם על הכוכב שלו. "הוא יודע שלא נשארו לו עוד הרבה ריצות פלייאוף כאלה".

עוד ב-NBA

לפי דיווחים בארצות הברית, ג'ואל אמביד סובל מכאבים רבים בברכו, זכר לפציעה מול ברוקלין, ולפי הערכות יחמיץ את שני המשחקים הראשונים מול בוסטון. "אם הייתי אדם מהמר, הייתי אומר שהוא בספק גדול למשחק הראשון", אמר מאמן פילדלפיה דוק ריברס. "הרופאים בדקו אותו, והוא בקושי הצליח להתאמן היום".

על היריבה - מועדון שהוא מכיר היטב - אמר ריברס: "הם קבוצה נהדרת, מאומנת היטב, היא עמוקה עם הרבה כלי נשק. הם כבר היו בגמר, הם יודעים איך להתגבר על מצוקות. קשה לשבור אותם, נצטרך להגיע מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully