וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העביר מסר? לברון ג'יימס ירד לחדר ההלבשה עוד לפני שנגמר המשחק

לוס אנג'לס לייקרס ניצחה את ממפיס ב-40 הפרש ועלתה על חשבונה לחצי גמר המערב, הכוכב אפילו לא לחץ את ידיי שחקני הגריזליס

ג'ימי באטלר חוגג את ההעפלה של מיאמי היט לחצי גמר המזרח/מתוך האתר הרשמי של מיאמי

לוס אנג'לס לייקרס הגיעה לפלייאוף המערב בתור המדורגת שביעית, אבל את הסיבוב הראשון עברה בהצלחה עם 2:4 על ממפיס גריזליס שסיימה במקום השני ועלתה על חשבונה לחצי הגמר האיזורי הודות ל-85:125 מטורף לגמרי הלילה (בין שבת לראשון) בסטייפלס סנטר.

לברון ג'יימס הבטיח שהוא וקבוצתו יציגו שיפור ניכר לעומת משחק מספר 5, ו"המלך" אכן עמד במילתו ולראיה שבע קליעות משמונה ניסיונותיו הראשונים בדרך ל-22 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים וניצחון מוחץ ב-40 הפרש - הגדול ביותר שלו במשחק פלייאוף.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Ronald Martinez, GettyImages
השיב בדרכו שלו. לברון ג'יימס/GettyImages, Ronald Martinez

מסיבה שלא ברורה בשלב זה, ג'יימס נטש את האולם עוד לפני שהבאזר נשמע והמשחק הסתיים, 14.1 שניות לסיום הסדרה ליתר דיוק וכמובן מבלי שאפילו לחץ את ידיי שחקני הגריזליס. אחרי שדילון ברוקס עקץ את לברון ג'יימס כשכינה אותו "זקן" והוסיף ש"הוא כבר לא מה שהיה", בהחלט ייתכן שזו פשוט הייתה התשובה שסיפק "המלך" ליריבים שאותם הביס והדיח.

"מבחינה מנטלית הגענו כאילו שזה משחק שביעי ומכריע", אמר ג'יימס אחרי הניצחון שסידר ללייקרס את הכרטיס לסיבוב הבא - לראשונה מאז 2012 שלוס אנג'לס לייקרס מכריעה סדרה במשחק בית, "ידענו שאנחנו משחקים לעיני הקהל שלנו ורצינו להחזיר להם ולסיים עם זה. היינו ממושמעים ומההתחלה שמרנו על התוכנית שלנו ולא סטינו ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully