וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר הסכים עם הביקורת הקשה שספג: "סקרמנטו ניצחה בצדק"

בתקשורת בארצות הברית קטלו את גולדן סטייט אחרי שנכנעה בביתה במשחק השישי: "הופעה מביכה, צריכה להתבייש בעצמה"

ג'ימי באטלר חוגג את ההעפלה של מיאמי היט לחצי גמר המזרח/מתוך האתר הרשמי של מיאמי

גולדן סטייט וריירס נחלמה מהפיגור הכפול אליו נקלעה בסדרה נגד סקרמנטו והייתה יכולה לסיים את הסדרה ולהעפיל לסיבוב השני אם הייתה מנצחת הלילה (בין שישי לשבת) במשחק השישי, אבל דווקא באולמה הביתי נכנעה לסקרמנטו לראשונה מאז 2020. הקינגס עם 99:118 השוו את הסדרה ל-3:3 והשיבו לעצמם את יתרון הביתיות לפני המשחק השביעי והמכריע מחר בערב.

סקרמנטו שבה לפלייאוף לראשונה מאז 2006 וחזרה לסן פרנסיסקו אחרי שישה הפסדים רצופים בצ'ייס סנטר לווריירס, אבל מאליק מונק ודארון פוקס התעלו במאני-טיים, הריצו את קבוצתם ליתרון דו ספרתי במחצית השנייה ובכך הותירו את גולדן סטייט בהלם - כמו גם את התקשורת המקומית שצפתה בגולדן סטייט בועטת בדלי.

קליי תומפסון, גולדן סטייט. Ezra Shaw, GettyImages
קלי תומפסון מתוסכל על הספסל/GettyImages, Ezra Shaw

"זו הייתה אחת ההופעות הכי חלשות שאני ראיתי מגולדן סטייט, השחקנים עלו לפרקט ונראו כמו קבוצה שאין לה על מה לשחק", אמר סטיבן איי. סמית' מ-ESPN וקווין אוקונור מ"דה רינגר" צייץ: "גולדן סטייט צריכה להתבייש בעצמה. אין בושה בלהפסיד לסקרמנטו ששיחקה מצוין, אבל להיקלע לפיגור 19 נקודות בבית? מביך. היא שיחקה רע, הרוטציה של קר הייתה רעה".

כשנשאל על כך סטיב קר בסיום, השיב: "זה היה משחק רע מאוד שלנו, כולל שלי. אנחנו תמיד אומרים שאנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד וכך גם היום. סקרמנטו ניצחה בצדק, היא עלתה עלינו בכל הפרמטרים".

קליי תומפסון הוסיף לדברי מאמנו: "זה עלינו וכעת אנחנו צריכים לחשוב אך ורק על המשחק השביעי ביום ראשון. אין לנו זמן לשום דבר אחר, צריך להרים את הראש ולמזלנו יש משחק נוסף כדי לתקן. אני מאמין בקבוצה ויודע שאנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully