וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו הביסה את ויאדוליד, ולנסיה נותרה מסובכת, ויאריאל ניצחה

שער ובישול לחימנס, גריזמן בישל פעמיים ב-2:5. העטלפים שמטו רצף של שני ניצחונות ב-2:1 נגד קאדיס, שחלפה על פניהם בטבלה. צמד לג'קסון ב-1:3 של הצוללת הצהובה על סלטה ויגו

תקציר: בוכום - בורוסיה דורטמונד 1:1/ספורט1

המחזור ה-32 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. אתלטיקו מדריד תנעל את היום עם משחק נוח על הנייר נגד ריאל ויאדוליד בחוץ, כשבתחתית ולנסיה נותרה מסובכת אחרי הפסד 2:1 לקאדיס ואספניול חזרה לחיים עם 0:1 על חטאפה שנמצאת יחד איתה מתחת לקו האדום. ויאריאל גברה 1:3 על סלטה ויגו.

גונסאלו אקסלנטה שחקן קאדיס חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון קריטי לקאדיס. גונסאלו אקסלנטה/GettyImages, Fran Santiago

קאדיס - ולנסיה 1:2

מסע ההיחלצות של העטלפים נעצר אחרי שני ניצחונות והם עדיין רק שתי נקודות מעל הקו האדום. קאדיס, לה הייתה נקודה פחות מוולנסיה לפני המשחק, שברה בצורת של שלושה מחזורים בזכות נגיחה מקרוב של גונסאלו אקסלנטה בדקה ה-39 ואלפונסו אספינו בישל לסרג'י גווארדיולה את השני בדקה ה-46, כאשר סמואל לינו הצליח רק לצמק אחרי טעות מביכה של קונאן לדסמה בדקה ה-52. השוער כיפר על כך כשמנע מדייגו לופס המחליף להשוות ארבע דקות לסיום והקפיץ את קאדיס למקום ה-14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. CESAR MANSO/AFP, GettyImages
ניצחון שמיני בתשעה משחקים. שחקני אתלטיקו מדריד/GettyImages, CESAR MANSO/AFP

ויאדוליד - אתלטיקו מדריד 5:2

הקולצ'ונרוס עדיין לא הרימו ידיים במאבק על המקום השני, והערב רשמו את ניצחונם השמיני בתשעת המשחקים האחרונים, כשגברו על ויאדוליד בפעם החמישית ברציפות וה-13 ב-14 המפגשים האחרונים (תיקו אחד בנוסף). הבלם חוסה מריה חימנס סיפק בישול אדיר למגן נהואל מולינה, שכבש בפעם השנייה בארבעת המשחקים האחרונים (20), ולאחר מכן האורוגוואי הכפיל בעצמו בנגיחה (24). מי שהכין לו היה גריזמן, שבדקה ה-38 הוסיף בישול שני במשחק ו-12 במספר העונה, הפעם לאלברו מוראטה (38). פנדל מוצלח של קייל לארין (42) ושער מצמק נוסף של סרחיו אסקודרו (74) איימו על היתרון של אתלטיקו מדריד, אבל עצמי של חואקין פרננדס (86) ושער של ממפיס דפאי (92) השלימו ניצחון מוחץ לקבוצה מהבירה.

ניקולאס ג'קסון, ויאריאל. Aitor Alcalde, GettyImages
ויאריאל ברחה במקום החמישי. ג'קסון חוגג/GettyImages, Aitor Alcalde

ויאריאל - סלטה ויגו 1:3

אחרי הרביעייה לרשת אספניול, הצוללת הצהובה המשיכה לכבוש בקצב גבוה וניצלה את ההפסד של בטיס לברצלונה כדי לפתוח פער של ארבע נקודות במקום החמישי, המוביל לליגה האירופית. ניקולאס ג'קסון חגג צמד מוקדם מבישולים של ירמי פינו (2) וג'ובאני לו סלסו (12), סלטה ויגו איימה לחזור כשדני פארחו החמיץ פנדל לוויאריאל (26) ויורגן לארסן מיד צימק (29), אבל פינו בישל גם לרמון טראטס (70) והקבוצה של קיקה סטיין חיברה ניצחון שני ברציפות.

משחק נוסף:

אספניול - חטאפה 0:1
לאספניול: חוסלו (38 בפנדל)

המחזור ה-32 בלה ליגה יינעל ביום שני עם שני משחקים:

מאיורקה - אתלטיק בילבאו (20:00)
סביליה - ג'ירונה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully