וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמת ענק בקרב על ליגת האלופות: מילאן סחטה 1:1 מרומא בדקה ה-97

אברהם (90+4) כבש ראשון, אך סאלמאקרס איזן והותיר את הרוסונרי במקום הרביעי. טומורי, קומבולה ובלוטי נפצעו והוחלפו. 1:2 דרמטי לאטאלנטה בטורינו

תקציר: מילאן - לצ'ה 0:2/ספורט1

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שבת), כשמילאן ורומא נפרדו ב-1:1 סופר-דרמטי. מאוחר יותר רשמה אטאלנטה 1:2 דרמטי אצל טורינו שהחזיר אותה בענק למאבק על הטופ 4.

שחקן מילאן אלכסיס סאלמאקרס. Paolo Bruno, GettyImages
איזו דרמה. סאלמאקרס/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - מילאן 1:1

דרמת ענק בקרב הישיר של ליגת האלופות. עד תוספת הזמן, בעטו שתי הקבוצות ביחד 0 פעמים למסגרת. ואז הגיע תמי אברהם, ניצל בישול של זקי צ'ליק (90+4), וקירב את ז'וזה מוריניו להשגת שלוש נקודות גורליות שהיו מעלות אותו למקום השלישי. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאלכסיס סאלמאקרס, שהמשיך פנימה הגבהה של רפאל לאאו שבע דקות בתוך תוספת הזמן כדי לחלק את הנקודות בין הקבוצות. איזו דרמה!

מילאן שמרה על המקום הרביעי, עם אותה כמות נקודות והפרש שערים עדיף על זה של הג'אלורוסי, בשורותיהם בילה פאולו דיבאלה את 90 הדקות על הספסל משום שלא היה כשיר. ואם בפצועים עסקינן, הרי שפיקאיו טומורי נפגע בצד אחד והוחלף עם פתיחת המחצית השנייה, כשבוע וחצי לפני חצי גמר ליגת האלופות; מנגד נפצעו והוחלפו מראש קומבולה ואנדראה בלוטי והצטרפו לרשימה הארוכה של ז'וזה מוריניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני אטאלנטה חוגגים. Stefano Guidi, GettyImages
ניצחון קריטי במאבק על אירופה. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages, Stefano Guidi

טורינו - אטאלנטה 2:1

האורחת ניצלה את התיקו באולימפיקו כדי להשיג ניצחון דרמטי, לצמצם פערים מהטופ 4 ולעלות זמנית למקום השישי על חשבון אינטר. דוידה זפאקוסטה הבקיע בדקה ה-34 מול האקסית עם מבצע אישי נהדר מהאגף, אנטוניו סנאבריה איזן רבע שעה לסיום ונדמה היה ששבוע אחרי הניצחון על לאציו, תסבך טורינו מתמודדת נוספת על המקום בליגת האלופות. עם זאת, בדקה ה-88 הגיע דובאן ספאטה, שהשכיב את שחקן ההגנה והפציץ לפינה הרחוקה שער קריטי שסידר לחבריו ניצחון שני ברציפות.

המשחק בין נאפולי לסרניטנה אמור היה להיערך גם כן במהלך השבת, אולם נדחה ביממה לאור הרצון של נאפולי לשחק במקביל ללאציו, בידיעה שניצחון שלה והפסד של התכולים בסן סירו לאינטר והיא תזכה רשמית באליפות השלישית בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully