וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזירה מעט מהכבוד האבוד: 2:2 בין טוטנהאם למנצ'סטר יונייטד

סאנצ'ו (7) העלה את השדים האדומים ליתרון ורשפורד (44) הכפיל אחרי מסירה אדירה של פרננדש, אבל פורו (56) וסון (79) הצילו נקודה יקרה עבור התרנגולים. ניוקאסל דרסה גם את אברטון, איסק במבצע מרהיב אחראי לאחד משערי העונה

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

משחק העונה הגדול בין מנצ'סטר סיטי לארסנל היווה את נקודת השיא של המחזור ה-33 בפרמיירליג, שהגיע לסיומו רק הערב (חמישי) עם ה-2:2 הנפלא בין טוטנהאם למנצ'סטר יונייטד. ניוקאסל דרסה גם את אברטון עם 1:4 בגודיסון פארק וסאות'המפטון בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ בעקבות הפסד 1:0 לבורנמות'.

יונג מין סון, שחקן טוטנהאם. רויטרס
החזיר מעט מהכבוד האבוד. סון/רויטרס

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:2

טוטנהאם חוותה מוקדם יותר השבוע את אחד הרגעים העגומים של המועדון בשנים האחרונות, עם תבוסה של 6:1 שהביאה לפיטוריו של המאמן הזמני כריסטיאן סטליני. הערב היא חזרה הביתה ועשרות אלפי הצופים בלונדון השמיעו היטב את דעתם ודרשו מהבעלים דניאל לוי לעזוב, אבל לפחות התנחמו בכך שעל הקווים שוב עמד ריאן מייסון - מי שכבר מילא את תפקיד המאמן הזמני בעבר - ותחתיו הצליחו להציל מעט מהכבוד האבוד אחרי מחצית ראשונה שבה נקלעו לפיגור כפול, אבל לאחר ההפסקה כבר נראו הרבה יותר טוב, השיגו שוויון מוצדק וסחטו נקודה ממנצ'סטר יונייטד.

השוער הוגו לוריס שנפצע ב-6:1 לניוקאסל נותר מחוץ לסגל ולשער חזר פרייזר פורסטר, אבל גם הוא ספג במהרה אחרי שג'יידון סאנצ'ו כבש בדקה השביעית. בדקה ה-44 היה צריך איבן פרישיץ' להשוות, אבל הוא נעצר אצל דויד דה חאה ושניות ספורות אחר כך ברונו פרננדש בכדור ארוך הציב את מרכוס רשפורד לבדו מול השוער ויונייטד ירדה למחצית ביתרון 0:2. טוטנהאם הראתה לא מעט אופי, דבר שלאחרונה היא ממש לא הצליחה לעשות, עלתה לחצי השני בסערה ופדרו פורו צימק במהרה, 11 דקות מפתיחת החצי השני. יונג מין סון ואריק דייר רשמו החמצות אדירות, אבל בסופו של דבר הארי קיין ניצל שגיאה של הקישור האדום, בישל לסון את השוויון בדקה ה-79 והקבוצות נפרדו ב-2:2 ששומר על פער של שש נקודות ביניהן, אך ליונייטד שני משחקים חסרים לעמת התרנגולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מתפרצת קטלנית ויתרון כפול. רשפורד חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 7: גול! 0:1 למנצ'סטר יונייטד. רשפורד קיבל כדור מפרננדש וכ-30 מטר מהשער היתל בהגנה הלונדונית, מסר לסאנצ'ו שהמתין בצד שמאל והאחרון חדר לרחבה, בעט לפינה הרחוקה והכדור נעצר רק ברשת.

דקה 13: רשפורד ניסה להבקיע מכ-30 מטר בכדור חופשי, הכדור קיפץ החוצה.

דקה 14: רישרליסון, שעדיין מחפש את שערו הראשון בליגה במדי טוטנהאם, הגיע להזדמנות טובה מול דה חאה, אבל בעט לידיים של הספרדי.

דקה 19: סאנצ'ו שוב איים על שער התרנגולים וכבר הכניע את פורסטר בשנית, אבל פרישיץ' הרחיק מקו.

דקה 25: פרננדש ניסה להפתיע את פורסטר ממרחק, הכדור טס למרכז השער והשוער הדף.

דקה 28: הצלה אדירה של דה חאה מנעה מהתרנגולים להשוות. פדרו פורו הרים קרן משמאל, פרישיץ' נגח לרחוק והשוער התעופף כדי למנוע מהכדור להיכנס לשערו.

דקה 39: פרננדש הקפיץ לרשפורד והאחרון היה צריך להבקיע, אבל מתוך רחבת החמש נעצר בעט על פורסטר.

דקה 44: גול! 0:2 למנצ'סטר יונייטד. פרישיץ' היה צריך להבקיע ונעצר אצל דה חאה באחד על אחד, שניות לאחר מכן פרננדש בכדור ארוך הציב את רשפורד לבדו מול פורסטר והדרך ל-0:2 הייתה קצרה.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
קיין מבשל את השוויון שכל כך יקר לטוטנהאם/רויטרס

דקה 48: לנגלה כמעט החזיר את התרנגולים למשחק, אבל נגח למשקוף והחוצה.

דקה 56: גול! טוטנהאם צימקה ל-2:1. ניסיון של קיין נבלם, הכדור הגיע אל פורו שירה מהאוויר לחיבורים של דה חאה.

דקה 59: פרננדש עשה הכל נכון, אבל לבדו מול פורסטר בעט למשקוף וגם הכדור החוזר נבלם.

דקה 66: קיין בכדור רוחב הציב את סון לבדו מול דה חאה, הדרום קוריאני בעט החוצה ברשלנות.

דקה 69: לא ייאמן. סון הרים לדייר שנותר ללא כיסוי ברחבה, הבלם שהצטרף להתקפה נגח החוצה. החמצת ענק.

דקה 79: גול! טוטנהאם חזרה ל-2:2. טעות במרכז השדה איפשרה לקיין למצוא את עצמו חופשי על סף הרחבה, הוא הרים את הראש ומסר רוחב לסון שהפעם כבר לא יכול היה להחמיץ ומקרוב קבע שוויון.

צפו בתקציר: שערים מרהיבים לניוקאסל, ששוב הביסה

תקציר: אברטון - ניוקאסל 4:1/ספורט1

אברטון - ניוקאסל 4:1

התבוסה 3:0 בידי אסטון וילה הדליקה מספר נורות אזהרה אצל המגפייז, אלא שאז הגיע אותו 1:6 מדהים על טוטנהאם בתחילת השבוע שהעניק לה פער של חמש נקודות (ושני משחקים חסרים) מהמקום החמישי. אחרי שחגגה הערב גם בגודיסון פארק בליברפול על אברטון, ניוקאסל ביתרון של שמונה נקודות מטוטנהאם ומאסטון וילה שבמקומות 5 ו-6 עם ניקוד זהה והיא בהחלט בדרכה הבטוחה להשגת הכרטיס לליגת האלופות. קאלום ווילסון פתח בהרכב על חשבון אלכסנדר איסק והיה הראשון למצוא את הרשת בדקה ה-28, ז'ואלינטון הכפיל בדקה ה-72 מבישול מרהיב של ג'ו ווילוק ו-ווילסון השלים צמד בדקה ה-75 בבעיטה לחיבורים. דווייט מקניל צימק כשנותרו 10 דקות לסיום, אבל דקה אחת עברה ואז איסק המחליף יצא למבצע מטורף לחלוטין והפריצה שלו הסתיימה בשער קל של ג'ייקוב מרפי - ללא צל של ספק מהלך העונה של השבדי, שלא נרשם לזכותו בישול עקב נגיעה קלה בדרך. בעקבות ההפסד אברטון במקום ה-19 ולפני האחרון, במרחק שתי נקודות מחוף מבטחים.

משחק נוסף:

סאות'המפטון - בורנמות' 1:0
לבורנמות': מרכוס טברנייר (50)

קאלום ווילסון ושחקני ניוקאסל. רויטרס
ליגת האלופות קרובה מתמיד עבור המגפייז/רויטרס

המחזור ה-34 בפרמיירליג ייצא לדרך בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully