וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד מהפכני: פורטונה דיסלדורף תכניס אוהדים בחינם למשחקיה

בניסיון לחזק את הקשר בין המועדון והקהילה, החליטו בקבוצה מליגת המשנה בגרמניה להתחיל פיילוט יוצא דופן. הכוונה: שכלל משחקי המועדון בעתיד יהיו ללא עלות

תקציר: מיינץ - באיירן מינכן 1:3/ספורט1

פורטונה דיסלדורף הודיעה היום (רביעי) על צעד תקדימי ויוצא דופן בנוף הכדורגל המקצועני: החל מהעונה הבאה, אוהדי הקבוצה ייכנסו בחינם למשחקים. המועדון מהליגה השנייה בגרמניה פצח ביוזמה שנועדה לחזק את הקשר בין קבוצת הכדורגל והקהילה. הצעד הראשון יהיה רישום של כל אוהדי המועדון בפלטפורמה חדשה, ואז קיום הגרלה בין כל הנרשמים. הזוכים יקבלו כרטיסים ללא עלות, במימון הספונסרים של המועדון.

תחילה, מתכוונים בדיסלדורף לפצוח בשלב פיילוט, במסגרתו שלושה משחקים בעונה הבאה יהיו פתוחים ללא עלות. בעונה שלאחר מכן כמות המשחקים צפויה להיות גבוהה יותר, והכוונה היא שבעתיד, כל אוהדיה הקבוצה יוכלו להיכנס חינם למשחקים.

אוהדי פורטונה דיסלדורף. Dean Mouhtaropoulos/Bongarts, GettyImages
צעד יוצא דופן. אוהדי פורטונה דיסלדורף/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos/Bongarts

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"אנחנו פותחים את הכדורגל לכולם", אמר מנכ"ל המועדון, אלכסנדר יובסט. "נאפשר כניסה חינם למשחקי הליגה. אנחנו קוראים לזה, 'פורטונה לכולם', ומשוכנעים שזה יוביל אותנו לעתיד מצליח. המועדון הזה שייך לחברים ולקהילה. המצפן שלנו הוא לדאוג לעתיד ורוד עבור המועדון".

ראש העיר של דיסלדורף סטפן קלר הוסיף: "זה קונספט ייחודי, ואני משוכנע שהוא ייקח את פורטונה קדימה. מרגישים שמשהו חדש מתחיל. זה יכול להתחיל מהפיכה בכדורגל".

העונה, הגיעו למשחקי הקבוצה 30 אלף איש בממוצע למשחק. פורטונה מדורגת במקום השישי בליגת המשנה עם 47 נקודות - עשר פחות מהמקום השני, המוביל לבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully