וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מתאוששת מהתבוסה לכבשה השחורה, ומצאה שעיר לעזאזל

המדרידאים חטפו 4:2 מג'ירונה, שביססה עצמה כקבוצה הספרדית עם המאזן הטוב ביותר מולם. שוער המשנה לונין במוקד: "לקורטואה אין תחליף"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4/ספורט1

עם ארבעה משחקי ליגה תוך שבוע וחצי, רגע לפני גמר הגביע וחצי גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד ידעה שהמשחקים הקרובים הם הזדמנות לחלק כוחות לאור הפער הגדול מברצלונה. אתמול (שלישי) נגד ג'ירונה הם שילמו על כך ביוקר עם הפסד 4:2 שהדהים את כל ספרד.

חלוץ המארחת ולנטין קסטיאנוס חגג רביעייה היסטורית, והפך לראשון שמבקיע ארבעה שערים במשחק אחד נגד הבלאנקוס מאז רוברט לבנדובסקי לפני עשור במדי דורטמונד. החלוץ היה לראשון שכובש שלושער ומעלה נגד אלופת אירופה מאז קרלוס סולר ב-2020, אך ההבדל הוא שבעוד סולר היה זקוק לשלושה פנדלים כדי להגיע לשלושה שערים, קסטיאנוס לא היה זקוק לאף בעיטה מהנקודה הלבנה.

ה-2:4 של הקטלאנים שם חותמת על כך שג'ירונה היא הכבשה השחורה של ריאל מדריד. בשישה משחקים נגד הבלאנקוס בליגה, ג'ירונה ניצחה שלוש פעמים והפסידה רק פעם אחת, ובאחוזים מדובר במאזן הטוב בהיסטוריה של קבוצה ספרדית כלשהי מול הבלאנקוס. בנוסף היא גם מצליחה להיות פורה במיוחד במפגשים מול האימפריה, עם 2.13 שערים למשחק, נתון שגם כן מציב אותה במקום הראשון ההיסטורי עם הממוצע הטוב ביותר.

כך נראית כבשה שחורה. המספרים של ג'ירונה מול ריאל מדריד

קרלו אנצ'לוטי לא ריחם על שחקניו כשאמר שכולם היו רעים, אך נדמה שבמדריד הצליחו למצוא שעיר לעזאזל או אשם בכיר - אנדריי לונין. השוער השני קיבל הזדמנות בין הקורות בהיעדר טיבו קורטואה שנח, ולא עמד בציפיות. "בעט חמש פעמים לשער והוא ספג רביעייה. האחריות היא לא רק עליו, אך את השער השני והרביעי הוא היה יכול למנוע", נכתב בספרד.

האוקראיני היה רוצה להאריך את חוזהו בבירת ספרד וההנהלה פתוחה לאפשרות הזו, אך בצוות המקצועי רואים את הדברים אחרת. לצוות המאמנים יש ספקות בנוגע לשוער והם לא מופתעים מהיכולת שלו. לטענתם, הוא מאוד מתקשה לשפר היבטים במשחק שלו.

"לקורטואה אין תחליף" קבעו ב"אס", ולצד העובדה שרשם רק על ארבעה שערים נקיים ב-17 משחקים, נכתב כי עתידו במועדון ייבחן בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully