וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי תקף את שחקניו: "אחד הלילות הגרועים, כולם היו רעים"

האיטלקי זעם אחרי ההפסד 4:2 לג'ירונה: "ויניסיוס היה טוב, כל הקבוצה לא מספיק". השחקנים לא ניגשו לדבר עם התקשורת בסיום, קסטיאנוס שבר שיאים והתרגש: "לכבוש מולם פעם אחת זה חלום, רביעייה? מעולם לא חשבתי שיקרה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4/ספורט1

ריאל מדריד הגיעה הערב (שלישי) לביקור אצל הקטלאנים בתקווה לצמצם זמנית את הפער מברצלונה המוליכה ל-8 נקודות. במקום זאת, היא ראתה את ולנטין קסטיאנוס עם תצוגת ענק כובש רביעייה מדהימה ומנצח את אלופת אירופה וספרד 2:4, במה שעשוי לקרב את ברצלונה משמעותית אל עבר תואר האליפות.

עם הניצחון הערב על הבלאנקוס, ג'ירונה הפכה לקבוצה עם אחוז הניצחונות (50%) הטוב ביותר מול ריאל מדריד בליגה הספרדית אי פעם, בלפחות שלושה מפגשים במסגרת המקומית. היא גם עם מאזן השערים הטוב ביותר מולה עם 2.16 שערים למשחק בשישה משחקים.

קסטיאנוס הפך לשחקן הראשון לכבוש רביעייה מול הבלאנקוס בליגה הספרדית במאה ה-21, כאשר האחרון בכלל לעשות זאת היה רוברט לבנדובסקי, שחקנה של ברצלונה, כשחקן בורוסיה דורטמונד בחצי גמר ליגת האלופות של 2013. האחרון לכבוש לפחות שלושה שערים מול ריאל בליגה היה קרלוס סולר לפני כשלוש שנים.

עוד בכדורגל עולמי

החלוץ הארגנטינאי התמוגג בסיום ואמר: "זה היה חלום עבורי לכבוש פעם אחת בחיים מול ריאל מדריד. מעולם לא חשבתי שאכבוש רביעייה, אנחנו מדברים כאן על הקבוצה הכי טובה בעולם".

קרלו אנצ'לוטי וקבוצתו רשמו את הפסדם השישי העונה במסגרת המקומית, במה שהמאמן הגדיר כאחד הגרועים העונה: "זה אחד הלילות הרעים שלנו, קשה מאוד. ההגנה שלנו הייתה רעה מאוד. נצטרך להתאפס על עצמנו ולחזור חזרה, זה כואב".

האיטלקי החריג את ויניסיוס מהכלל ותקף את שאר הקבוצה: "ויני היה טוב. כבש שער ובישל אחד, אבל כל הקבוצה הייתה רעה. נאצ'ו? אף אחד לא היה מספיק טוב. אם אנחנו קבוצה, אנחנו חייבים לדעת לנצח בכל מקום כל קבוצה. אם לא, אז חסרה לנו איכות. השחקנים היו לחוצים. אני מתנצל בפני האוהדים, הם פגועים וגם אנחנו".

בסיום המשחק, מלבד אנצ'לוטי, אף שחקן ריאל מדריד לא קיבל אישור לגשת לשוחח עם התקשורת בעקבות ההשפלה בג'ירונה.

לוקה מודריץ' ריאל מדריד. רויטרס
"אף אחד לא שיחק היום". אנצ'לוטי תקף את שחקניו/רויטרס

ריאל מדריד תארח בשבת את אלמריה, ולאחר מכן תצא למשחק חוץ ביום שלישי (2.5) אצל ריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully