וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל יחזור מפרישה לרקסהאם? רוב מקלהני ינסה לשכנע

הכוכב הגדול בתולדות הכדורגל הוולשי אמנם פרש בתחילת השנה, אבל בעלי המועדון שעלה לליגה הרביעית באנגליה מקווה שישוב "לעונה קסומה אחרונה"

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 1:6/ספורט1

רקסהאם הוולשית הצליחה השבוע לחזור לליגה הרביעית בטיבה באנגליה אחרי 15 שנה, כשנתיים וחצי אחרי שהבעלות עברה לידיהם של הכוכבים ההוליוודיים ריאן ריינולדס ורוב מקלהני, אבל סיפור הסינדרלה של המועדון הקטנטן שכבר הפך לאחד המעניינים בכדורגל העולמי בזכות הבעלים שעומדים בראשו ובזכות סדרת הטלוויזיה אודותיו, עשוי לקבל תפנית משמעותית במטרה לכוון גבוה יותר - אולי אפילו גבוה מדי.

גארת' בייל הודיע על פרישה מכדורגל בתחילת ינואר, בגיל 33 בלבד, אבל הכדורגלן הגדול בתולדות ויילס צפוי לקבל הצעה להצטרף לרקסהאם שחוזרת כעת לליגה מקצוענית - זו לפחות המטרה של מקלהני, על פי פרסומים בשעה האחרונה ובהמשך להודעות שהחליפו השניים גם ברשתות החברתיות.

הציוץ של מקלהני לבייל

בעלי רקסהאם ריאן ריינולדס, רוב מקלהני. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
ישכנעו את בייל לחזור? ריינולדס ומקלהני/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

בייל, שלא שיחק כלל מאז המונדיאל בקטאר בדצמבר, היה מראשוני המברכים את מקלהני על עלייתה של רקסהאם לליגה הרביעית באנגליה, וכוכב "פילדלפיה זורחת" השיב לסרטון ששלח לו כדורגלן העבר עם הציוץ הבא: "היי גארת' בייל. בוא נשחק גולף, שם במשך ארבע שעות אני בטוח לא אנסה לשכנע אותך לחזור מפרישה לעונה קסומה אחת ואחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully