וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושעה מהמפעלים האירופים? אופ"א פתחה בחקירה נגד יובנטוס

אחרי שקיבלה בחזרה את 15 הנקודות בליגה האיטלקית, הגברת הזקנה עומדת בפני ענישה חמורה מארגון הכדורגל האירופי. ההחלטה צפויה להתקבל ביוני

תקציר: יובנטוס - נאפולי 1:0/ספורט1

מלבד היכולת שלא מספיקה לגמרי העונה ליובנטוס, הן בזירה המקומית והן באירופית, על אף העפלה לחצי גמר הליגה האירופית, המצב הכלכלי וההתעסקות מאחורי הקלעים בפרשה שהורידה 15 נקודות לגברת הזקנה הטרידה יותר מדי את מועדון הפאר האיטלקי. בשבוע שעבר הביאנקונרי התבשרו שהם זכו לקבל בחזרה את הנקודות וטיפסו עד המקום השלישי בטבלת הסרייה א', אך כעת נראה שהסנקציות מגיעות מכיוון אחר.

לפי ה'גזטו דלו ספורט', אופ"א צפויה לפתוח בחקירה נגד יובנטוס על הפרות חוקים ועניינים פיננסיים שהופרו כחלק מפרשת "ניפוח סכומי ההעברות", בהן המועדון האיטלקי היה מעורב. בארגון הכדורגל האירופי בוחנים את המסמכים שקיבלו מטורינו במטרה להגיע למסקנה חד משמעית עד סוף חודש יוני. המשמעות של החקירה נגד יובנטוס עשויה להוביל להשלכות קשות של השעייה ממפעלים אירופיים בעונה הבאה עם אפשרות לעונה נוספת, זאת אחרי שהביאנקונרי נמצאים קרובים לזכייה בליגה האירופית ובמירוץ מתקדם לטופ 4, שני מפעלים שעשויים להבטיח הגעה לליגת האלופות בעונה הבאה.

עוד בכדורגל עולמי

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
דווקא אחרי העלייה לחצי גמר הליגה האירופית, בדרך שוב להיענש? שחקני יובנטוס/רויטרס

בעבר יובנטוס קיבלה קנסות על ידי אופ"א בגובה 3.5 מיליון יורו, ולאחר הרצון העז של הגברת הזקנה להיות אחת ממקימות 'הסופרליג', היחסים בין ארגון הכדורגל האירופי ליובנטוס התקררו משמעותית.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully