וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה של אוהדי מכבי חיפה: נשים הדליקו אבוקות במשחק באשדוד

24.4.2023 / 8:44

האוהדים הירוקים זועמים על ההחלטה לאפשר כניסת נשים וילדים בלבד ליציע הצפוני נגד מכבי תל אביב. באשדוד רק נשים הדליקו אבוקות

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

במכבי חיפה ובהתאחדות לכדורגל מצאו אתמול (ראשון) פתרון יצירתי ויפה לסגירת היציע הצפוני על ידי בית הדין של ההתאחדות, לפיו רק נשים וילדים יוכלו להיכנס ליציע הצפוני באותו משחק. הרעיון שכבר יושם בעבר גם בישראל וגם באירופה, זכה למחמאות רבות - בין היתר מחלקים בקהל הירוק, אבל לא על ידי כולם.

מנויי היציע הצפוני וחברים בארגוני האוהדים זועמים על הפתרון ואתמול במשחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד, הביעו את המחאה עם הדלקת אבוקות רק על ידי נשים. הדלקת האבוקות אגב, צפויה להביא שוב להעמדת הקבוצה לדין.

לפי אותם ראשי ארגונים ההחלטה ליישב את היציע הצפוני בילדים ונשים היא למעשה הכשרת הקרקע לעונשים קולקטיביים ולכן הם יצאו נגדה. אותם ארגונים טוענים שלמרות יישוב היציע על ידי ילדים ונשים, חלק מהמנויים עדיין ימצאו עצמם ללא כרטיס כך שהעונש הקולקטיבי נמשך - מה גם שהמנויים ביציע הצפוני יצטרכו לשלם על כרטיס ליציע הדרומי.

אבוקות ביציע אוהדי מכבי חיפה. לירון מולדובן
אבוקות אתמול באשדוד/לירון מולדובן

אגב בנוגע לתשלום על הכרטיסים, בחיפה הבהירו שהחוק מחייב לגבות מהיריבה את אותו סכום בדיוק שגובים מהקהל הביתי כך שאם בחיפה יעניקו כניסה חינם או במחיר של שקלים בודדים הם יצטרכו לאפשר זאת גם לאוהדי מכבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully