וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר דמע בסיום: "מה שחשוב זה שניצחנו בדרך לעונה היסטורית"

מאמן מכבי חיפה אחרי הניצחון הדרמטי באשדוד: "אם זו הפעם האחרונה שלי בי"א? אולי, אין לדעת. צריך לסיים את העבודה נגד באר שבע". אצילי: "זו לא האליפות הכי קלה"

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

דרמה גדולה נרשמה הערב (ראשון) באצטדיון הי"א באשדוד. במשך 78 דקות לא זכינו לראות שערים במשחק בין מ.ס. אשדוד למכבי חיפה, אבל אז דין דוד כבש, אדיר לוי איזן בחלוף חמש דקות וההכרעה הושגה בדקה ה-89 כאשר מלך שערי הליגה עומר אצילי קבע 1:2 בפנדל וכעת מכבי חיפה יכולה לחגוג אליפות כבר במחזור הבא, אם תנצח במשחק חוץ את סגניתה הפועל באר שבע.

המאמן ברק בכר דמע מיד לאחר שריקת הסיום ובריאיון אחרי המשחק היה נרגש ואמר: "אני בסדר. אם זו פעם אחרונה שלי בי"א? אולי, אין לדעת. מה שחשוב זה שעשינו ניצחון חשוב בדרך לעונה היסטורית, יהיה מספיק זמן לדבר ולסכם, צריך לתת את הפוקוס לחבר'ה שניצחו כמו גדולים בסיטואציה לא קלה. אני בן אדם והידיעות משפיעות עליי, אבל זה לא פוגע בהכנות של הקבוצה. הגיע לנו לנצח גם בשבוע שעבר וגם היום, אנחנו אוהבים שזה הולך לנו קשה, אבל מה שחשוב זה שניצחנו ולא משנה מה היה אלא מה הולך להיות. עוד ניצחון אחד אנחנו אלופים וזה מה שחשוב".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לירון מולדובן
ניצחון מאליפות. שחקני מכבי חיפה חוגגים בי"א/לירון מולדובן

על כך שהוא צפוי להיות המאמן הראשון שיזכה באליפות בעונה בה הקבוצה שיחקה בליגת האלופות: "מה שרץ לי בראש זה שאנחנו ממש קרובים לעשות היסטוריה - אליפות שלישית, בעונה כזו ארוכה ומתישה שהיינו בה בליגת האלופות. בשבוע שעבר פישלנו ואם לא היינו מנצחים היום אז היינו מגיעים למשחק נגד באר שבע כשהכל פתוח. צריך לבוא ולסיים את העבודה בשבוע הבא".

מתי יוכרע עתידו: "לא מסתירים שום דבר, כשהכל יהיה חתום ורשמי אנחנו נודיע - כרגע זה עוד לא שם. יהיה מספיק זמן לדבר עליי ולסכם. זו תקופה מדהימה, גם אם היא לא קלה. זו תקופה מורכבת כי יש הרבה דיבורים ורעשים שאי אפשר להתעלם מהם. יש עליי אחריות גדולה לסיים את המשימה הזו ומגיע לנו לסיים את המשימה כמו גדולים. אני יודע לעשות את ההפרדה, אבל להתעלם זה לא קל. גם השחקנים יודעים ומבינים מה קורה, אבל לוקחים את זה למקומות טובים. יש התפרצות רגשות גדולה היום כי אם לא היינו מנצחים היינו יכולים להסתבך".

היכולת של מכבי חיפה לאחרונה: "זה שלב של העונה שבו צריך לנצח ולא לתת הצגות. נשאר לנו עוד משחק אחד לנצח וזה מה שנרצה לעשות. גם היום בחצי השני נראינו הרבה יותר טוב, שיחקנו התקפי והגענו למצבים, נשבור את הראש כיצד לעשות את זה גם נגד הפועל באר שבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. לירון מולדובן
"רעשים ודיבורים שאי אפשר להתעלם מהם". בכר/לירון מולדובן

עומר אצילי התראיין גם כן וסיפר על הפנדל הדרמטי: "לא חשבתי על כלום כשניגשתי לכדור, אמרתי לעצמי שאבעט בכל הכוח לפינה ואני שמח שזה נכנס. אם אפשר לברך? עוד לא, זה ניצחון חשוב מאוד ואנחנו צריכים לסיים את זה. בי"א כל הגדולות מתקשות, זה מגרש קטן ומ.ס. אשדוד מאוד קבוצה ביתית, אז לקחנו שלוש נקודות בשיניים".

אם עברה מחשבה שהם לא ינצחו אחרי שער השוויון: "הייתה באסה אחרי שספגנו, אבל האמנו בעצנו שנוכל לעשות את זה וגם ידענו שתהיה תוספת זמן ארוכה. אם זו האליפות הכי קלה שלנו? לא. היכן אני רוצה שהמשחק נגד באר שבע יתקיים? בטרנר".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"לא התקשרו ממכבי חיפה". בן שמעון/לירון מולדובן

מנגד, המאמן המנוצח רן בן שמעון: "אין ספק שיצאנו עם נזק לחצי הגמר, שמרנו על חלק בגלל צהובים, אבל לא דיברתי מעולם על אלה שלא נמצאים ואתמקד באלה שנמצאים. עשינו משחק מדהים ביחס לכלים שעמדו לרשותנו. היינו צריכים להיות קצת יותר מדויקים ביציאות, השערים של מכבי חיפה וההזדמנויות היו רק במעברים. יכולנו לבכות על פצועים וחסרים, אבל עשינו משחק יוצא מן הכלל. אין אצלי הפסדים בכבוד, אבל אני מעדיף הפסדים כאלה כמו היום. אני יורד גאה ובהרגשה טובה. טבעי ששחקנים נפלו מהרגליים. שביט מזל התחיל יוצא מן הכלל, איזה יופי הוא שיחק. הוא קצת התעייף כי שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, לא רגילים לקצב הזה".

על המועמדות למכבי חיפה: "אף אחד לא דיבר איתי ממכבי חיפה. דממת אלחוט? אצלי הייתה קליטה, לא התקשרו".

לקראת חצי הגמר מול מכבי נתניה בשבוע הבא: "הוא מבטל את כל המפגשים הקודמים בין הקבוצות, זה מעמד אחר שצריך לגשת אליו אחרת. צריך למצוא את האיזון, אין לנו ניסיון במעמדים האלה. ננסה לצמצם בעזרת האינטליגנציה את הפער של הניסיון. אנחנו פוגשים קבוצה דינמית שאסור לאבד מולה את הריכוז. אני סומך על החבר'ה שלי, כיף לי לעבוד איתם ואני גאה בהם. חווינו פה הפסד כואב, נמשיך לניצחונות הבאים".

השוער יואב ג'רפי הוסיף לדברי מאמנו: "תיקו היה משקף יותר את המשחק שהיה. נכון שהם שלטו בכדור, אבל הם לא הגיעו למצבים יותר מדי מסוכנים וספגנו שערים קצת נאיביים. חבל. הגענו בסגל חסר וכמובן שמבחינתו הגביע זה הדבר הכי חשוב כרגע, אבל אנחנו רוצים גם להציג יכולת טובה בליגה וכרגע אנחנו משחקים כדורגל קצת פחות טוב ממה שהתרגלנו, אבל אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד כי כולם רצו. ניקח מפה את הדברים הטובים ונפגוש את נתניה בליגה ואז בגביע בתקווה לעשות היסטוריה מבחינת המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully