וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער האליפות הוביל לתמונת האליפות: "ברור למה בכר התרגש"

24.4.2023 / 7:45

צ'יבוטה הביא את המפנה והזכיר מדוע התעקשו עליו, קור הרוח של אצילי הוכיח שוב למה הוא "השחקן הטוב בארץ, נקודה", והכל התנקז לרגע בו המאמן התפרק מול האוהדים. התואר עדיין לא רשמי, אבל אחרי ערב למזכרת באשדוד, מכבי חיפה כבר עמוק בחגיגות

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

התמונה בסיום הניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד אמש (ראשון) של ברק בכר בוכה אל מול אוהדי מכבי חיפה, היא אולי תמונת האליפות של הירוקים. בחיפה דיברו לאורך כל הימים האחרונים על כך שניצחון על אשדוד יהיה שווה זכייה שלישית ברציפות כמעט באופן ודאי, והאופן הדרמטי בו המטרה הושגה הפך את החגיגות לגדולות עוד יותר. בכר נעמד מול הקהל שעודד אותו והחל לבכות. "ברור שברק מתרגש, בסוף גם הוא הבין שהניצחון הזה הוא צעד מטורף לעבר האליפות", הסביר גורם במועדון.

בחיפה החמיאו למאמן על החילופים שהובילו לשערים המאוחרים, וכמובן גם לשחקנים על המחוייבות ועל כך שלא ויתרו אפילו לרגע על 3 הנקודות. "היה ברור לנו שמעידה תפתח את המאבק מחדש ושאם זה יקרה, נגיע בלחץ למשחק מול באר שבע", אמר שחקן בקבוצה, "ידענו שבסיטואציה הנוכחית, זה המשחק הכי חשוב של העונה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. לירון מולדובן
גם הוא כבר מבין: זה גמור. בכר/לירון מולדובן

עוד במכבי חיפה

עוד בוואלה!

אחרי "דמעות הפרידה" של בכר: "ההודעה על מינויו קרובה מתמיד"

לכתבה המלאה

מי שזכה למחמאות גדולות היה מאוויס צ'יבוטה. שחקן הכנף שהצטרף בינואר 2022 לא הצליח להטביע את חותמו עד כה ויש כאלה שכבר הכתירו את ההחתמה שלו ככישלון, אבל לפחות אתמול הראה צ'יבוטה מדוע הירוקים התעקשו עליו. "מאוויס נתן הכל אתמול. הוא זה שהביא את השינוי. 3 הנקודות רשומות בעיקר על שמו", החמיאו במועדון.

מי שעוד זכה למחמאות היה כובש שער הניצחון עומר אצילי. הקשר הגיע ל-21 שערי ליגה וצפוי שוב להיות השחקן הכי משמעותי באליפות הירוקה. "עומר אצילי השחקן הכי טוב בארץ, נקודה", קבע גורם במועדון. "האם השער שלו הוא שער האליפות? כנראה שכן, אבל יש עוד מאמץ לעשות כדי שנשלים את המשימה". הירוקים ייצאו במחזור הבא למשחק חוץ מול הפועל באר שבע בידיעה שניצחון יבטיח רשמית את האליפות. בחיפה מחכים לראות היכן יתקיים משחק הרדיוס שתרצה באר שבע וכמה כרטיסים יינתנו לאוהדים הירוקים. כבר עכשיו ברור שכל הכרטיסים שיוקצו לירוקים ייחטפו במהירות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully