וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "דמעות הפרידה" של בכר: "ההודעה על מינויו קרובה מתמיד"

בסרביה טוענים שהכוכב האדום מחכה להבטחת האליפות של מכבי חיפה כדי להכריז על הצטרפותו של המאמן לקבוצה: "לשתי הקבוצות נותרו מטרות בטווח המיידי. הודעה בעיתוי שגוי תהרוס את האווירה"

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

בסרביה ממשיכים לעקוב אחרי כל צעד ושעל של ברק בכר, המאמן המיועד של הכוכב האדום בלגרד, ואחרי הניצחון 1:2 של מכבי חיפה אתמול (ראשון) על מ.ס. אשדוד שהביא את הירוקים מרחק נגיעה מזכייה באליפות, טוענים שם: "ההודעה על מינויו למאמן הכוכב האדום קרובה יותר מתמיד".

"דמעות הפרידה של בכר מהאוהדים רומזות שהמינוי שלו למאמן הכוכב האדום בלגרד יכול להתרחש בכל רגע", כתבו באתר הסרבי "מונדו". "למרות שהיו כמה בעיות קטנות במשא ומתן בין הכוכב האדום למכבי חיפה, בכר יהיה המאמן הבא בוודאות, והכל יהפוך לרשמי אחרי שמכבי חיפה תבטיח רשמית את האליפות".

בסרביה מסבירים ש"בכר אמנם כבר מתחיל להכין את העונה הבאה בסרביה, אבל זה עדיין לא העיתוי הנכון להודיע על מינויו כדי לא לחרב את האווירה בשתי הקבוצות. הכוכב האדום כבר הבטיחה זכייה באליפות אבל מחכה לה דרבי בגמר הגביע, ומנגד מכבי חיפה תוכל להבטיח את הזכייה באליפות בעזרת ניצחון על הפועל באר שבע בשבוע הבא.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם עוזרו גיא צרפתי. לירון מולדובן
זה מתקרב. בכר לצד גיא צרפתי/לירון מולדובן

כזכור, לפי הדיווחים בתקשורת הסרבית בכר סיכם עם הכוכב האדום על חוזה לשנתיים, במסגרתו ירוויח כמיליון יורו לעונה. הפיצוי שהסרבים ישלמו למכבי חיפה איתה בכר חתום לעונה נוספת, צפוי לנוע על הטווח שבין 600 אלף יורו למיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully