וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה למכבי חיפה כניסת נשים וילדים ליציע הצפוני נגד מכבי ת"א

23.4.2023 / 9:11

הירוקים הזהירו כי סגירת היציע תוביל לכך שהאולטראס של שתי הקבוצות יישבו בסמוך, כמו אשתקד: "גורם סיכון משמעותי"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל אישר הבוקר (ראשון) בקשה שהגישה מכבי חיפה, לפיה במשחק הביתי נגד מכבי תל אביב יוכלו לאכלס את היציע הצפוני נשים וילדים. כזכור, ב-13 באפריל קבע בית הדין המשמעתי שאותו יציע ייסגר למשחק הביתי הבא של הירוקים, שהתריעו כי ההחלטה תוביל לכך שאוהדי האולטראס של הקבוצה ירכשו כרטיסים ליציעים הממוקמים בסמוך לקהל האורח, והדבר עלול להוביל להפרות סדר.

"אצטדיון סמי עופר מונה כ-30,000 מקומות, מתוכם כ-24,000 מנויים שנתיים הממוקמים ביציעים הצפוניים, המזרחיים והמערביים. היציע הדרומי מחולק בחלקו האחד לאוהדי החוץ וחלקו השני מנויים וכן כרטיסים מזדמנים. בשל החלטת בית הדין המשמעתי, נוצר מצב בו אוהדי ה'אולטראס' של המועדון, היושבים בדרך כלל ביציע הצפוני התחתון, ירכשו את הכרטיסים הנותרים למכירה ביציע הדרומי ויישבו בסמוך לאוהדי ה'אולטראס' של הקבוצה האורחת", הסבירו במכבי חיפה.

"מדובר באירוע המהווה גורם סיכון משמעותי ובעבר המבקשת חוותה כמות לא מבוטלת של אירועי הפרות סדר ואלימות בין הקהלים, לרבות במפגשים האחרונים בין הקבוצות שהתקיימו בעונת המשחקים הקודמת והנוכחית", הזהירו במועדון מהכרמל. "לראייה, אותה סיטואציה בדיוק התקיימה בשנה שעברה בחודש מאי, אף שם ישבו האוהדים בסמוך ורק בנס המשחק הסתיים ללא נפגעים בנפש. במשחק זה, האוהדים פרצו את ההפרדות בין הקהלים על מנת להתקוטט, השליכו חפצים מסוכנים ליציעים הסמוכים, לרבות השלכת רימוני עשן, זיקוקים ופירוטכניקה מיציע אחד היישר למשנהו".

אוהדי מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה חוגגים/מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מכבי חיפה הוסיפה כי לאור החששות, נעשתה גם פנייה מטעמה למפקד מחוז חוף במשטרת ישראל. אגב, הירוקים ביססו את הבקשה על תקדים שנקבע לאחרונה, כאשר בית הדין אישר למכבי תל אביב ולהפועל תל אביב להכניס נשים וילדים ליציעים 10-11 ו-4-5 בהתאמה, לאחר ששני המועדונים נענשו בסגירת יציעים בעקבות התפרעות אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully