וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עוואד: "כשאני בזון, אני אחד השחקנים האיכותיים בישראל"

23.4.2023 / 8:05

כובש שער השוויון הדרמטי של סכנין נגד הפועל חיפה: "אני פספוס? שחקנים בגילי פורצים רק עכשיו. כשנותנים לי לשחק, אני טוב"

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 2:2/ספורט1

שמחה גדולה בבני סכנין אחרי ה-2:2 עם הפועל חיפה. בחדר ההלבשה של סכנין חגגו במשך דקות ארוכות את הקאמבק, אחרי שהקבוצה חזרה מפיגור 2:0 ב-10 הדקות האחרונות של המשחק. בסכנין החמיאו לשחקנים שלמרות חיסרון מספרי ופיגור של שני שערים, לא ויתרו והצליחו לחזור למשחק. בסכנין ציינו את העובדה שהקבוצה הסתדרה למרות ההיעדרות של שלושה מהשחקנים הבכירים של הקבוצה - בירם כיאל, גיא מלמד ומארון גנטוס. המאמן קובי רפואה קיבל מחמאות על החילופים שהביאו למפנה במשחק.

"אחרי השער הראשון שלנו נכנסה אמונה", אמר רפואה שגם הצהיר על סיום דרכו בקבוצה בתום העונה. "יש הרבה דברים שאתם לא יודעים ולא מדברים עליהם, הגעתי כדי להיות בפלייאוף העליון וסיכומים נעשה בסוף העונה. אני מסיים את התפקיד שלי בסכנין בסוף העונה. אני רוצה להודות להנהלה, זה היה בית חם ונתנו לי כל מה שצריך. הדלת תישאר פתוחה. היה אתגר אדיר, אבל אדבר על הכל בסוף העונה ואני כבר מחכה לאתגר הבא שלי. רציתי לסיים את העונה כמו שצריך. אין לי טענות לאף אחד, מבחינתי אני מאוד מודה להם על האתגר הגדול ומאחל להם רק בהצלחה. זה לא אומר שנוריד רגל מהגז. השחקנים יקבלו ממני 200 אחוז".

מוחמד עוואד שחקן בני סכנין חוגג עם חבריו. קובי אליהו
מאמין בעצמו. עוואד חוגג אתמול/קובי אליהו

השחקנים שנהנו ממרבית השבחים היו המחליפים בסיל חורי ומוחמד עוואד. עוואד דיבר בסיום על השער ועל הקריירה שלו, שלא התפתחה כמצופה בינתיים. "בתחילת השנה הייתי פצוע. בחודשיים הראשונים לא התאמנתי עם הקבוצה, ורק אחרי זה נכנסתי לעניינים. בשנה שעברה הייתי גם כן פצוע. צריך סבלנות. עברתי הרבה דברים בכדורגל, ואני יודע שכדי לחזור לבמה המרכזית צריך לתת שנה טובה". על השער שכבש אמר עוואד: "באימונים אני אוהב לתת צ'יפים והצליח לי היום, אבל מה שחשוב זה שחזרנו כשהיה נראה שהמשחק גמור. השחקנים הצעירים שנכנסו עזרו לנו לעשות את זה. לא יודע אם אני פספוס או לא, אני בן 25 ויש לי עוד דרך ארוכה לעבור. שחקנים בגיל שלי פורצים רק עכשיו. אם אעבוד טוב ואמשיך להאמין, אני אצליח. כשאני בזון אני מהשחקנים היותר איכותיים בארץ".

על עתידו אמר: "אני צריך לסיים את העונה טוב ועוד לא דיברתי על העונה הבאה, כל דקה חשובה וצריך לשחק וליהנות. הרבה זמן לא נהניתי מהכדורגל, היום כשנכנסתי לא הייתי חד, אבל אני רק בן 25 ויש לי עוד המון זמן. אין לי שום ספק שזה יקרה. כשאני משחק ונותנים לי דקות, אני טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully