וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים נסגרו: רן קוז'וך סיכם לעונה נוספת במכבי נתניה

למרות שהקבוצה נמצאת ברצף של 8 משחקים ללא ניצחון, המאמן זוכה להערכה רבה. יובל שדה: "אילחם כדי להפוך לשחקן הרכב"

תקציר ה-0:0 בין מכבי נתניה למכבי תל אביב/ספורט1

במכבי נתניה יצאו מעודדים מאוד מהמשחק אמש (שבת) מול מכבי תל אביב, למרות התיקו 0:0 ולמרות שמדובר במשחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. בהמשך לשיפור שראו אנשי הקבוצה במשחק הקודם נגד הפועל באר שבע, גם אתמול אפשר היה לראות שלמרות ההרכב החסר מאוד, נתניה הייתה דומיננטית ואגרסיבית בחלקים גדולים של המשחק וסיכנה לא מעט את שערו של דניאל פרץ.

מי שממשיך לקבל מחמאות על תפקודו הוא המאמן רן קוז'וך, שמרבית פרטי החוזה שלו לעונה הבאה כבר נסגרו וכפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, ימשיך בוודאות עונה נוספת בתפקיד, ללא קשר להמשך התוצאות בליגה ובגביע המדינה. בשבועות האחרונים העלו שני הצדדים הילוך במגעים ובמועדון מעריכים מאוד את הדרך שעשתה נתניה העונה, מהתחתית אל הפלייאוף העליון וחצי גמר הגביע, בנוסף לקידום צעירים רבים ושיפור ביכולת לאורך העונה. גם הרצף השלילי בתקופה האחרונה לא גרם לראשי המועדון לשנות את דעתם על קוז'וך, הן בנוגע לאישיותו ה"מרשימה" (כך על פי עדויות מבכירים במועדון) והן על היכולת שלו להחזיק מבחינה מקצועית את חדר ההלבשה והקבוצה עצמה. קוז'וך יחתום בקרוב לעונה אחת נוספת ויעשה יחד עם המנהל המקצועי אלמוג כהן את כל ההכנות לקראת העונה הבאה.

אמש שיחקה נתניה ללא לירן רוטמן הפצוע, ללא רז שלמה שנשמר מחוץ לסגל כדי לא לקבל צהוב תשיעי שהיה גורר היעדרות מחצי גמר הגביע ובלי פלאמן גלאבוב שבעצמו ריצה עונש הרחקה בגין צהובים. גם פטריק טוומאסי שהתאושש ממכה חזקה שקיבל באיזור האגן, שולב רק במחצית השנייה. נתניה אילתרה אמש הרכב, בעיקר בחולייה האחורית, עם עומרי גנדלמן ויובל שדה שנתנו משחק גדול ושיתקו לחלוטין את צמד המבקיעים של מכבי תל אביב, ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'. שניים נוספים שקיבלו מחמאות רבות, הם בוריס אנו ואיתן אזולאי שממשיך להציג יכולת גבוהה כפי שעשה במשחקים האחרונים.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גיבוי מלא. קוז'וך/ברני ארדוב

"ברוב הפעמים שקיבלתי צ'אנסים העונה לקחתי אותם", אמר יובל שדה, שלא הירבה לקבל דקות העונה ואמש תופקד כבלם והיה בין המצטיינים בקבוצה. "לא חשבתי על המשחק הבא, אלא רק על המשחק הזה. כל שחקן רוצה לשחק וזאת אחת המטרות שלי בנתניה, לשחק רצוף ולקבל את אותה כמות דקות שאחרים מקבלים, אבל כל פעם שנתניה יצטרכו אותי אני אהיה שם, כי אני נהנה".

כשהוא יושב לצד המאמן רן קוז'וך במסיבת העיתונאים אמש בסיום המשחק, נשאל שדה שמחזיק בחוזה לעונה נוספת האם הוא יהיה מסוגל להמשיך עוד עונה כשהוא משחק רק מדי פעם ולא באופן קבע בהרכב והשיב בצורה חד משמעית: "לא. אני מאוד רוצה לשחק ואני מתפתח גם כשאני לא משחק. גם לי יש קריירה ולכל אחד יש קריירה שהוא רוצה לטפח אותה, וזה לא הכי פשוט להצליח כשאתה משחק כמות דקות כזאת, אבל אני לא מוותר ואני בהחלט אמשיך להילחם בעונה הבאה על המקום שלי. בעזרת השם אני אהיה שחקן הרכב בנתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully