וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מתפללת להפתעה של אשדוד: "רק כך נקבל עוד משחק עונה"

23.4.2023 / 6:30

אחרי שהפער ממכבי חיפה צומק ל-4 נקודות, בקבוצה מחזיקים אצבעות לתוצאה שתפתח את מאבק האליפות ולא משתמשים במכת הפציעות כתירוץ: "ניתן הכל עם מה שיש". מחמאות לויטור: "יש את באר שבע איתו, ויש את באר שבע בלעדיו. קשה להסתדר כשהוא לא משחק"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

בהפועל באר שבע יחזיקו הערב (ראשון, 20:30) אצבעות למ.ס. אשדוד ויקוו שהשחקנים של רן בן שמעון יחזרו על התוצאה שהשיגו באשדוד מול מכבי חיפה בליגה הסדירה. "כל שחקן בהפועל באר שבע התפלל אחרי ההפסד למכבי חיפה בתחילת הפלייאוף שהמשחק אצלנו בטרנר, יוכל להיקרא שוב משחק עונה. זה יקרה רק אם ההפרש לא יצמח שוב ל-7 נקודות", אמרו אמש במועדון אחרי שחזרו מהבירה עם ניצחון חוץ מצוין על הפועל ירושלים. במחזור הבא תגיע מכבי חיפה לטרנר ובהפועל באר שבע חולמים על תסריט לפיו המשחק יהיה עדיין בעל משמעות מכריעה לאליפות.

"נראינו שוב כמו יחידת קומנדו", אמר המאמן אליניב ברדה במסיבת העיתונאים בסיום המשחק. ברדה איבד לפני שבת את עדן שמיר בגלל קרע בשריר ואמש גם את רותם חטואל שייצא לניתוח בשרירי הבטן. הם מצטרפים אל שי אליאס ואיאד אבו עביד שאינם בסגל. "ניתן את הכל עם מי שיש עד הסוף", אמרו במועדון ומיהרו לכבות את השריפה שיצרה תנועת היד של פטריק קלימלה שהתפרשה כתנועת מועל יד. החלוץ הפולני הכחיש את הפרשנות בפוסט באינסטגרם ובמועדון מאמינים לגרסה שלו. קלימלה גם כבש שער נאה שהצטרף לשער האדיר של יוג'ין אנסה שמדי פעם כובש שערים יפהפיים, אבל לצערה של הפועל באר שבע זה לא קורה לו בתדירות גבוהה.

עוד בנושא

מיגל ויטור, אדריאן פאון שחקני הפועל באר שבע עם המאמן אליניב ברדה. דני מרון
ראה שוב את יחידת הקומנדו בפעולה. ברדה עם שחקניו בסיום/דני מרון

מי שחזר ועשה עבודה שקטה ובטוחה הוא מיגל ויטור. "יש הפועל באר שבע עם ויטור והפועל באר שבע בלי ויטור. אלה שתי קבוצות שונות לחלוטין וקשה מאוד להסתדר כשהוא לא משחק", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully