וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי לעיריית קרית שמונה: בעונה הבאה אישאר רק בקבוצת הנוער

עודכן לאחרונה: 22.4.2023 / 23:17

הבעלים הבהיר כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה הבוגרת. חלק מהשחקנים בכו לאחר ה-1:1 עם נס ציונה, דראפיץ': "לפעמים, אי אפשר להסביר את האכזריות בכדורגל". קהת: "מאוד כואב". נס ציונה ירדה מעשית, בוזגלו: "היתה חוסר יציבות וחוסר מזל"

תקציר: עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה 1:1/ספורט1

אם תרד ליגה בתום העונה, עירוני קרית שמונה בוודאי תיזכר במשחק הערב (שבת) מול סקציה נס ציונה. הקבוצה הצפונית הוליכה 0:1, בדרכה הבטוחה לרשום ניצחון בית ראשון העונה ולצמק את הפער מהפועל תל אביב לשלוש נקודות בלבד (עם הפרש שערים עדיף), אולם בדקה ה-98 קבע יוני סטויאנוב 1:1, וקירב את סלובודאן דראפיץ' ושחקניו לליגה הלאומית - שם תהיה נס ציונה עצמה, ש"הבטיחה" זו מעשית הערב. חלק מהשחקנים של קרית שמונה פרצו בבכי עם השריקה לסיום.

אם זה לא מספיק, הרי שהבעלים הנצחי איזי שרצקי הודיע לעיריית קרית שמונה כי בעונה הבאה הוא מתכנן לעזוב את הבוגרת ולהישאר רק בקבוצת הנוער, במקביל לפרויקטים אחרים אשר יפעיל בעיר. בעירייה ינסו לשכנע אותו לשנות את החלטתו.

איזי שרצקי, בעלי עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
הפעם זה סופי? שרצקי/שלומי גבאי
שחקן עירוני קרית שמונה זיו מורגן. מאור אלקסלסי
הפנים אומרות הכל. מורגן/מאור אלקסלסי

עוד בליגת העל

"איך זה קרה? אני לא יכול להגיד, גם אני שואל", אמר דראפיץ' המתוסכל. "היו לנו הזדמנויות. לפעמים האכזריות הזו בכדורגל זה דבר שאי אפשר להסביר. אנחנו חייבים להסתכל קדימה, יודעים שזו תקופה קצת קשה, אבל עדיין צריך לשחק כדורגל. יש עוד שלושה מחזורים וצריך לתת הכל. שני החילופים האחרונים שלנו היו כדי לבזבז זמן, אני לא חושב שהחילופים לא היו טובים. היינו צריכים להוביל הרבה יותר, אי אפשר להסביר את זה. לפעמים יש עונות כאלה שצריך לחכות גם לנס. הפועל תל אביב חמש נקודות מאיתנו, צריך לחשוב חיובי ולשחק עד הסוף. אי אפשר לדעת".

רועי קהת הוסיף: "אין לי מה להגיד יותר מדי. זה התחיל טוב, נלחמנו, הגענו לעוד הזדמנויות כדי לגמור את המשחק ולא עשינו את זה. בסוף, כשאתה לא מנצל אותם, תמיד יש הזדמנות ליריבה בדקה ה-90. כמה שזה קשה, יש עוד תשע נקודות בקופה והכל יכול לקרות. זה מאוד מאוד כואב, אבל זה לא סופי והכל יכול להיות".

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודאן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
"צריך לחשוב חיובי ולשחק עד הסוף. אי אפשר לדעת". דראפיץ'/מאור אלקסלסי

מנגד, שלומי דורה סיכם ואמר: "אנחנו מסתכלים על עצמנו, לא על קרית שמונה. הגול הזה עשה צדק עם המשחק, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת ההחלטה התמוהה לבטל את הפנדל שקיבלנו. נוצר פה צדק. אין ספק שהתוצאה מבלומפילד גרמה למשחק הזה להיות כמעט לא משמעותי עבורנו, אבל המשכנו לשחק עבור הכבוד המקצועי שלנו, ואני שמח שלא הפסדנו".

אלמוג בוזגלו הוסיף: "אנחנו משחקים עד הדקה האחרונה, כולם ראו שנלחמנו, וככה נשחק עד סוף העונה. כל אחד משחק בשביל החוזה הבא שלו, הקריירה שלו, השם הטוב שלו. כל עוד יש סיכוי, נמשיך להילחם. המון דברים השפיעו, אני לא איכנס לזה עכשיו. היתה רכבת הרים מטורפת, חוסר יציבות ביכולת, חוסר מזל, אנחנו הקבוצה עם הכי הרבה טעויות שיפוט נגדה. אנחנו השחקנים לוקחים אחריות. להפסיד כל כך הרבה משחקים במאני טיים, קשה להישאר ככה בליגה. אין לי מושג מה קורה איתי בעונה הבאה, אני משתדל לעבוד קשה כדי להישאר בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully