וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטואל לא ישוב העונה. גורדנה: "חיפה? צריך משהו על גבול הנס"

עודכן לאחרונה: 22.4.2023 / 22:45

"הכאב ניצח", אמר החלוץ הסובל מפציעה בשרירי הבטן. ברדה: "הוא לא נהנה מכדורגל כרגע". על ה-1:2 על הפועל ירושלים אמר המאמן: "היתה פריקת לחץ". זיו אריה: "כשלנו בגישה"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע צימקה הערב (שבת) את הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות, לפחות באופן זמני, כשניצחה את הפועל ירושלים 1:2 בטדי. יוג'ין אנסה כבש שער אדיר (19), פטריק קלימלה הכפיל (54), שגיב יחזקאל רק צימק בשער עצמי בצד השני (75) והפועל ירושלים ממשיכה בספירה - היא לא ניצחה את הקבוצה מבירת הנגב מאז מאי 1998. כעת הגבירו אליניב ברדה ושחקניו את הלחץ על האלופה, שתפגוש מחר את מ.ס. אשדוד, ובמחזור הבא תתארח לקרב ענק בטרנר. מנגד, רצף שלושת הניצחונות של זיו אריה הגיע לסיומו, שבוע לפני משחק החוץ מול מכבי תל אביב.שאפי סוליימאנוב ויחזקאל ספגו כרטיסים צהובים מכוונים כשהוחלפו, ויחמיצו את המשחק מול מ.ס. אשדוד (אחרי משחק העונה).

עם תום המשחק, פרסם רותם חטואל הסובל מפציעה בשרירי הבטן פוסט באינסטגרם ובו כתב: "אחרי מאבק בפציעה טורדנית בחרתי בהתייעצות עם הצוות לסיים היום את העונה וללכת לניתוח. הרגשתי שאני לא יכול לתרום מספיק במצבי וחייב לעשות משהו כדי לחזור בריא ולהציג את היכולת שאתם מכירים. ניסיתי למשוך כמה שיותר, אבל הכאב ניצח". קיים ספק גדול גם אם עדן שמיר יצליח לשוב העונה לכר הדשא עבור הפועל באר שבע.

צפו בתגובות בסיום

התגובות בסיום הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל ירושלים 1:2/ספורט1
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מרוצה. ברדה/דני מרון

ברדה סיכם ואמר: "בשני המשחקים הקודמים לקחנו נקודה משש, עד היום ירושלים צברה יותר נקודות מאיתנו בפלייאוף וניצחה קבוצות טובות, היינו חייבים לבוא דרוכים אחרי שבועיים פחות טובים, אז כן, הייתה פריקת לחץ בסיום. כשאנחנו משחקים בעקרונות שלנו, ועושים הכל נכון, מלבד לשער העצמי שספגנו משום מקום - מבחינתי היינו ממושמעים טקטית, וזה נראה הרבה יותר טוב".

על רותם חטואל שלא ישחק מול מכבי חיפה אמר המאמן: "הוא סובל מכאבים. מתאמן, לא מתאמן, סחט הרבה זמן עם כדורים וזריקות ותרופות, כל הכבוד לו על זה, ואני חושב שהוא קרוב מאוד לקבל החלטה לעשות ברייק. הוא לא נהנה מכדורגל, כואב לו".

על פטריק קלימלה: "כדורגל זה משחק קבוצתי, צריך לייצר הזדמנויות, ולנצל אותן יותר. יכולנו להוביל בתוצאה יותר בטוחה. אבל פטריק נכנס לעניינים, ממשחק למשחק אנחנו רואים שהוא עושה דברים יותר יפים. הוא בגישה מקצוען, וככה שומרים על שלוש נקודות".

רועי גורדנה הוסיף: "התוצאות האחרונות לא היו טובות, גם היכולת. היום ניצחנו עם יכולת טובה ברוב שלבי המשחק, גם אם בסוף היו קצת בעיות. אף פעם אין פחות לחץ, הפועל באר שבע זה מועדון גדול. צריכים שיקרה משהו מאוד גדול עם מכבי חיפה, על גבול הנס. אנחנו נעשה את שלנו כדי לנסות לסיים את העונה הזו הכי טוב שאפשר. ברדה ומליקסון כל הזמן מתקנים ומדברים, דואגים לביטחון שלי. רק שנמשיך ככה".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
"כשמגיעים בגישה כזו הקארמה לא תהיה איתנו ולא מגיע לנו לנצח". אריה/דני מרון

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים, אמר בצד השני: "כשלנו בגישה, חד משמעית. התבלבלנו מהשבוע שעבר, מכל הפלייאוף הזה. הפועל ירושלים לא יכולה להיראות ככה, גם פעם קודמת זה קרה לנו מול באר שבע. אין שייכות למאץ'-אפ, זה הפסד של גישה. ספגנו שערים נאיביים, כשמגיעים בגישה כזו הקארמה לא תהיה איתנו ולא מגיע לנו לנצח. כל הפלייאוף הזה מאתגר, לא נתלונן לשנייה. מכבי תל אביב זה אתגר אדיר, נקווה שלמדנו לקח ונגיע יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully