וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה מעורב בעונה הבאה. אכזבה עצומה במכבי תל אביב מהיכולת

23.4.2023 / 6:20

למרות שהקבוצה ממשיכה לקרטע, לצהובים אין עדיין שום כוונה להתיר את חוזהו של המאמן, שערך פגישה חיובית עם גולדהאר ומקבל את הרושם שהוא ממשיך. השחקנים מתוסכלים אחרי התיקו בנתניה: "לא ברור למה נראינו כל כך מביש דווקא כשמיטש נמצא בארץ"

תקציר ה-0:0 בין מכבי נתניה למכבי תל אביב/ספורט1

למרות עוד איבוד של שתי נקודות אחרי התיקו אמש מול מכבי נתניה ועל אף שהקבוצה אפילו לא מצליחה להעפיל למקום השני, אין במכבי תל אביב החלטה באשר לסיום דרכו של אייטור קראנקה כמאמן הקבוצה. לבאסקי יש חוזה לעונה נוספת, הוא רוצה לממש אותו ובמכבי תל אביב אין עדיין שום כוונה לסיים את הקשר עם המאמן. גם חלק מהשיחות שמתנהלות באחרונה עם קראנקה מתייחסות להכנות לעונה הבאה, מה שגורם לו ודאי לחוש שהוא נשאר.

יחד עם זה, יש עוד חודש לסיום העונה. ארבעה משחקי ליגה ומפעל גביע המדינה והדברים ייקבעו לפי הסיום. קראנקה קיווה שהקבוצה תיראה אחרת אתמול במיוחד כשמיטש גולדהאר ביציע. הוא הרגיש שהוא כבר העלה את השחקנים לפסים אחרים אפילו שמול מ.ס. אשדוד לא הצליחה מכבי תל אביב לנצח לפני שבוע, אבל הוא לא האמין ששוב יצטרך לדבר על מוטיבציה וגישה בהפסקת המשחק אתמול. מכבי תל אביב הגיעה רפויה לגמרי למשחק ושידרה אפאטיות. קראנקה שטף את השחקנים בהפסקה והם כבר נראו אחרת במחצית השנייה, אבל עדיין לדבר גם אמש במסיבת העיתונאים על היעדר אגרסיביות, היה מאוד מאכזב מבחינת המאמן.

עוד בנושא

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אין שינוי בתוכניות (בינתיים). קראנקה/ברני ארדוב

הבעלים מיטש גולדהאר שישב ביציע, היה מאוד עמוק בתוך המשחק ונראה בסיום כמי שלוקח ללב את התוצרת הדלה של שחקניו. גולדהאר שהה במחיצת קראנקה שלשום כשהגיע לקרית שלום והפגישה ביניהם הייתה חיובית. הבעלים ודאי גם ציפה להשפעה חיובית שלו על הקבוצה מעצם נוכחותו בישראל ועזב את האיצטדיון בנתניה כשהוא מאוכזב מאוד. "יש הרבה דברים לתקן לקראת העונה הבאה. יש הרבה בעיות ויש הרבה החלטות וטוב שמיטש בנקודת הזמן הזו נמצא בארץ ורואה את הדברים מקרוב", אמר גורם במועדון. שחקן בקבוצה הוסיף אמש: "בטוח שכל שחקן רצה לתת יותר ולהיראות יותר טוב כשגולדהאר כאן. לא ברור למה נראינו כל כך מביש במחצית הראשונה דווקא כשמיטש כאן".

בעיית הכיבושים שמלווה את הקבוצה במשחקים האחרונים, החריפה אתמול כשמכבי תל אביב לא כבשה אפילו שער אחד..קראנקה הוציא במחצית השנייה את ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' באותה דקה וגם האחרים ממשיכים לסבול מבצורת. "להסביר למה אנחנו מחמיצים הרבה? אני לא יודע להסביר", אמר קראנקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully