וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "קיבלנו שיעור". פרץ: "קצב צבירת הנקודות לא מספק"

עודכן לאחרונה: 22.4.2023 / 22:45

מאמן מכבי תל אביב ניתח את התיקו: "לא השתווינו לנתניה מבחינת האגרסיביות, ככה לא ננצח". הקשר סיכם: "ככה לא נראית קבוצה שמתיימרת לזכות באליפות"

צפו: שלושת השערים שנפסלו למכבי תל אביב מול מכבי נתניה/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לאכזב והערב (שבת) הקבוצה של קראנקה נפרדה ב-0:0 מתסכל עם מכבי נתניה. אחרי ה-1:1 מול אשדוד, הצהובים היו חייבים לנצח כדי, אולי, לאיים על שתי המוליכות אבל התרחקו מהן עם איבוד עוד שתי נקודות במשחק די שקול שבו גם נתניה יצרה מצבים ולא הגיע לה להפסיד. מנגד, מכבי תל אביב סבלה בעיקר מהחמצות של זהבי וגם שערים שנפסלו בגלל נבדל ועבירה של יובאנוביץ'.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא השתווינו לנתניה באגרסיביות". קראנקה/ברני ארדוב

אייטור קראנקה סיכם: "קיבלנו שיעור במשחק הזה. ידענו שיהיה משחק קשה. כשאתה משחק מול קבוצות כמו נתניה אתה צריך להיות אגרסיבי כמוהם, ולא היינו מספיק אגרסיביים. הם זכו בכל כדורי ה-50/50. אם לא נשחק בצורה הכי אגרסיבית שלנו, לא ננצח. אי אפשר לנצח משחקים כשלא מבקיעים שערים. שוער היריבה הצטיין וזה אומר הרבה. אפשר לעבוד, ליצור מצבים. אבל צריך להבקיע".

דור פרץ: "אנחנו באים לעשות את שלנו ולנצח את המשחק. אבל ברגע שאנחנו לא מנצחים שני משחקים ברציפות, אנחנו מתרחקים מהמטרה שלנו. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולהסיק מסקנות. קצב צבירת הנקודות שלנו אפילו לא קרוב להיות משביע רצון. אנחנו קבוצה שרוצה להיאבק על אליפות בכל שנה, אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהופיע לכל משחק הרבה יותר טוב".

על מיטש גולדהאר שנכח במשחק: "נפגשתי איתו אתמול. אנחנו מתחילים להכיר אחד את השני. אני לא יודע מה הוא חושב, אבל המועדון מתפקד והוא גם ראה את האימונים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נראה די מרוצה גם אחרי המשחק. רן קוז'וך/ברני ארדוב

רן קוז'וך: "זה ממש לא היה משחק של 0:0. אנחנו רוצים להשיג דברים בליגה ולהוכיח שהמקום שלנו בפלייאוף הוא מוצדק. אני חושב שאנחנו מראים את זה שבוע אחרי שבוע. עדיין לא חושבים על הליגה".

איתן אזולאי: "היה משחק מאוד מאוד טוב. שתי קבוצות טובות, אבל חסר הגול. אני חושב שאני בתקופה טובה, אבל אני פחות מסתכל על עצמי ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully