וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' פרש מטורניר מדריד, אלקראס וציציפאס בגמר ברצלונה

יממה לאחר ההפסד ללאיוביץ' בבוסניה, הודיע הסרבי שלא ייקח חלק בטורניר בו זכה שלוש פעמים. הספרדי הצעיר דרס את אוואנס, רונה עלה לגמר מינכן

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' גבר על קספר רוד בגמר טורניר גמר הסבב ועשה היסטוריה/ספורט1

לא רק רפאל נדאל - גם נובאק דג'וקוביץ' ייעדר מטורניר מדריד. את ההודעה הוציאו מארגני האליפות, פחות מ-24 שעות לאחר שהסרבי הפסיד לבן ארצו וחברו הטוב, דושאן לאיוביץ', ברבע גמר טורניר באניה לוקה שבבוסניה. סיבה לפרישה לא ניתנה, ולא ברור האם דג'וקוביץ' סובל מפציעה, אם כי לאחרונה סבל מכאבים במרפק.

כך או כך, המשמעות היא שהפעם היחידה שחובבי הענף יוכלו לראות את הסרבי ונדאל ביחד על אותו משטח לפני רולאן גארוס תהיה בטורניר רומא, אם כי השור ממאיורקה נמצא בספק גדול גם אליו. "המטרה שלי היא להיות בכושר שיא לרולאן גארוס", אמר דג'וקוביץ' אחרי ההדחה אמש. "לא הרגשתי טוב על המשטח, הרגליים שלי היו איטיות, פספסתי יותר מדי חבטות, לא הייתי בכיוון".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
נתראה ברומא? דג'וקוביץ'/רויטרס

עוד בטניס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

* סטפנוס ציציפאס העפיל לגמר טורניר ברצלונה, עם 4:6, 7:5, 3:6 קשה על לורנצו מוסטי האיטלקי. בגמר מצפה לו מפגש מסקרן עם קרלוס אלקראס, שדרס את דניאל אוואנס עם 2:6, 2:6.

* הולגר רונה עלה למאזן של 0:8 בטורניר מינכן ושב היום למעמד הגמר, אחרי 3:6, 2:6 על כריסטופר אוקונל האוסטרלי. יריבו הגמר יהיה טיילור פריץ או בוטיק ואן דה זנדשולפ.

* אנדריי רובלב עלה לגמר באניה לוקה, עם 2:6, 4:6 על אלכס מולצ'אן הסלובני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully