וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שאחראי לרגע הכי שחור בתולדות הטניס מת בגיל 68

הלך לעולמו גונטר פארש, מי שדקר את מוניקה סלש בעיצומו של משחק בטורניר המבורג לפני 30 שנה. ב-14 השנים האחרונות שהה בבית אבות

קליפ סיכום היום בספורט, 20.4/ספורט1

גונטר פארש, האיש שהיה ידוע לשמצה כמי שדקר את טניסאית העבר מוניקה סלש על המגרש בטורניר המבורג לפני 30 שנה, מת בחודש אוגוסט האחרון בגיל 68, ובמולדתו גרמניה גילו זאת אתמול (שישי).

פארש אחראי, כאמור, לרגע שזכור בתור "היום הכי שחור בתולדות ענף הטניס". רק בגלל שזעם על כך שסלש ניצחה את הגרמנייה שטפי גראף בגמר אליפות צרפת הפתוחה ב-1990, ושנה לאחר מכן עלתה לפסגת הדירוג העולמי, פארש החליט "לנקום" באמריקאית ודקר אותה עם סכין באורך 23 ס"מ בעיצומו של משחק ב-1993.

סלש, שייצגה את יוגוסלביה באותם ימים ואחר כך קיבלה אזרחות אמריקאית ב-1994 ועברה לייצג את ארצות הברית, נעדרה לשנתיים מהמגרשים בעקבות התקרית הנוראית, אלא שבאופן הזוי, פארש התחמק מהכלא ורק נגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי אפילו שהודה בבית המשפט כי רצה לפגוע בסלש "בצורה שתמנע ממנה לשחק כמה שיותר זמן".

לפי ה"בילד", את 14 השנים האחרונות לחייו בילה פארש בבית אבות בנורדהאוזן ובארבעת השבועות האחרונים לפני מותו הוא כבר היה במצב סיעודי וקיבל טיפול פליאטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully