וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' הודח ברבע הגמר בבוסניה, אלקראס בחצי גמר ברצלונה

הסרבי הודח בבאניה לוקה על ידי חברו הטוב לאיוביץ' עם 6:4, 7:6(6). הספרדי גבר על דוידוביץ' פוקינה, גם ציציפאס עלה

תקציר ניצחונו של אנדריי רובלב על הולגר רונה, גמר טורניר מונטה קרלו/ספורט1

כחלק מההכנות לרולאן גארוס שייפתח בעוד כחמישה שבועות, בכירי הטניסאים ממשיכים להתחרות בטורנירי החימר השונים. בטורניר באניה לוקה שבבוסניה נרשמה הערב (שישי) הפתעה גדולה, כאשר המדורג 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ' הודח כבר ברבע הגמר.

אחרי ששמט מערכה מול לוקה ואן אשה הצרפתי בשמינית הגמר, הסרבי המשיך לגמגם והפעם גם נענש על כך. יריבו היה בן ארצו וחברו הטוב, דושאן לאיוביץ' (70), שמבחינתו רשם את אחד הניצחונות הגדולים והמרגשים בקריירה שלו. שתי שבירות אל מול שבירה אחד של דג'וקוביץ' במערכה הראשונה הספסיקה ללאיוביץ' לרשום 4:6, כשאת המערכה השנייה הוא מנצח 6:7(6) רק אחרי שובר שוויון מותח במיוחד.

המדורג הכי בכיר שנותר בטורניר הוא אנדריי רובלב הרוסי, שזכה לאחרונה בטורניר מונטה קרלו, וגבר 5:7, 3:6 על דמיר דז'מהור המקומי בדרך למפגש בחצי הגמר מול אלכס מולצ'אן הסלובקי.

בטורניר חימר גדול שמתרחש גם כן בימים אלה, בברצלונה, המדורג 1 בטורניר קרלוס אלקראס העפיל לחצי הגמר. הספרדי שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-20 התקשה מול בן ארצו אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה וניצח 6:7(5) במערכה הראשונה, ובמערכה השנייה שבר במשחקון האחרון כדי לנצח בו 4:6.

אלקראס עדיין ממתין לגלות מי יהיה יריבו בחצי הגמר, בזמן שעל המקום הנוסף לגמר ייאבקו סטפנוס ציציפאס שגבר על אלכס דה מינור ולורנצו מוזטי האיטלקי שהעפיל בזכות פרישת יאניק זינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully