וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר מאסטרס 1000 ראשון בקריירה: אנדריי רובלב זכה במונטה קרלו

הטניסאי הרוסי (6 בעולם) ביצע קאמבק מרשים וניצח בגמר 7:5, 2:6, 5:7 את הדני הצעיר הולגר רונה (9) שקרס בשלבי הסיום

תקציר ניצחונו של אנדריי רובלב על הולגר רונה, גמר טורניר מונטה קרלו/ספורט1

אחרי שני הפסדים במעמד הגמר (ועוד שלושה הפסדים בזוגות), אנדריי רובלב סוף סוף זכה בטורניר מסבב המאסטרס 1000. הטניסאי הרוסי (6 בעולם) עשה את זה במונטה קרלו (סך פרסים: 5.7 מיליון יורו), עם קאמבק מרשים וניצחון 7:5, 2:6, 5:7 על הולגר רונה (9) בגמר מותח שארך 2:36 שעות.

הדני בן ה-19 פתח טוב יותר, הציל שתי אפשרויות שבירה במשחקון השלישי ושבר בעצמו בשישי. רובלב הגיב מיד בשבירה משלו והשווה, אבל רונה השיג נקודות קלות ליד הקשת ושבר ל-5:7 כדי לקחת את המערכה הראשונה. במערכה השנייה איבד מיד משחקון הגשה וביצע כמה טעויות לא מחויבות שעלו לו בשתי שבירות נוספות, כשרובלב נכנס לזון ודהר ל-2:6.

אנדריי רובלב טניסאי רוסי. רויטרס
התרגש עד דמעות. אנדריי רובלב/רויטרס

רונה ניצל את המנוחה כדי לחזור לעצמו בפתיחת המערכה השלישית, ובמשחקון השני הצליח לשבור בהזדמנות הראשונה, אחרי ארבעה מקרים של 40:40. הדני הצעיר כבר עלה ל-1:4, אלא שאז הפוגה לצורך טיפול רפואי אפשרה לרובלב לחזור בגדול אל מול קריסה של יריבו.

הרוסי התגבר על פיגור 30:0 במשחקון הגשה שלו, צימק ל-4:2 ומיד שבר בקלות וגם השווה. אחרי משחקונים קלים בכל צד, רונה שגה (49 טעויות בלתי מחויבות לעומת 23 של יריבו) ונשבר ל-6:5 כשרובלב ידע לסגור עניין בנקודת האליפות השנייה שלו כדי לחגוג רגע שיא בקריירה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הולגר רונה טניסאי דני. רויטרס
המשחק כבר היה שלו. הולגר רונה/רויטרס

רובלב התרגש עד דמעות בסיום והתקשה להאמין ששבר את הנאחס שלו. לאחר קבלת התואר, פנה לרונה בחיוך ואמר: "אני יודע שקשה להפסיד בגמר, אבל אחי, אתה כל כך צעיר! יש לך כבר מאסטרס 1000, אתה יכול לתת לי אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully