וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבטיח אליפות במחזור הבא? נאפולי השיגה 0:1 דרמטי על יובנטוס

המוליכה הגאה פתחה פער עצום של 17 בפסגה ויכולה לקרר את השמפניות. רספאדורי הכריע עמוק בתוספת הזמן, אחרי שער פסול של די מריה (83). צמד ללאאו ב-0:2 של מילאן על לצ'ה, 0:3 לאינטר על אמפולי

תקציר: יובנטוס - נאפולי 1:0/ספורט1

על רקע חזרתן של המילאנזיות לחצי גמר ליגת האלופות ונוכחות שיא של חמש איטלקיות בחצאי הגמר האירופאים, המחזור ה-31 בסרייה A נמשך היום (ראשון) כשבמוקד: נאפולי ניצחה 0:1 בתוספת הזמן את יובנטוס ופתחה פער עצום של 17 נקודות בפסגה. עוד קודם לכן גברה מילאן 0:2 על לצ'ה מצמד של לאאו ואינטר חזרה לנצח אחרי חמישה משחקים בזכות 0:3 על אמפולי.

ג'אקומו רספאדורי שחקן נאפולי כובש לרשת יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
שער של אליפות? ג'אקומו רספאדורי כובש/GettyImages, Valerio Pennicino

יובנטוס - נאפולי 1:0

המאושרת הגדולה של השבוע פגשה את המאוכזבת הראשית, שצריכה לשכוח מהכאב האירופי ולהתמקד בהצלחה האדירה כדי להשלים זכייה באליפות ראשונה מאז 1990. חלום ליגת האלופות הגיע לקצו אחרי ההפסד למילאן והפער בפסגה צומק לאחרונה ל-14 נקודות, אבל נאפולי חזרה לנצח דווקא במגרש הקשה מכולם, בטורינו אצל יובנטוס שהתבשרה השבוע ש-15 הנקודות הוחזרו למאזנה והיתה יכולה לעלות אפילו למקום השני עם ניצחון. אלגרי שמר את ולאחוביץ' ודי מריה על הספסל בגלל המאמץ שהם השקיעו ביום חמישי מול ספורטינג ליסבון. אלא שהארגנטינאי נכנס כמחליף ובדקה ה-83 היה בטוח שהוא מנצח את המשחק עם מבצע אישי, אבל השער שלו נפסל בגלל עבירה של מיליק על לובוטקה במהלך המקדים. יובה נכנסה להלם מהפסילה הזו ובדקה -93 אליף אלמאס הרים לרחבה, רספאדורי נותר בלתי מכוסה ומהאוויר בעט בין הרגליים של שצ'סני.

הניצחון הזה קירב את נאפולי מאוד לעבר התואר כשהיא פתחה פער של 17 נקודות מהשנייה לאציו שהפסידה לטורינו והמשמעות. נאפולי תוכל להבטיח את האליפות אם היא תנצח את סלרניטנה בשבת ולאציו לא תנצח במשחק הקשה שלה מול אינטר. יובה תיאבק עם אינטר, מילאן ורומא על מקומה בטופ 4 כדי לחזור לליגת האלופות.

עוד בוואלה!

בלתי נגמר: אוליבייה ז'ירו האריך את חוזהו במילאן בעונה נוספת

לכתבה המלאה
רפאל לאאו שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. לאאו/רויטרס

מילאן - לצ'ה 0:2

האלופה היוצאת חגגה את חזרתה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי 16 שנה ועד המפגש הכפול עם יריבתה העירונית עליה לשפר עמדות בליגה לאור הקרב על המקום הרביעי. אחרי שני מחזורים רצופים ללא ניצחון וניצחון בודד בשישה מחזורים, הרוסונרי השיגו שלוש נקודות בזכות צמד של הכוכב הבלתי מעורער רפאל לאאו שבדקה ה-40 הבקיע בנגיחה מהרמה של סנדרו טונאלי ובדקה ה-75 חגג את שער והשני בתום מבצע אישי מרהיב - בדומה לפריצה שלו מול נאפולי ברבע גמר האלופות שהסתיימה בבישול לז'ירו, הפעם הוא דהר כמעט חצי שלם עד שבעט לפינה הרחוקה והכדור נעצר רק ברשת. האורחת קטעה רצף של שישה הפסדים במחזור הקודם עם 1:1 ביתי נגד סמפדוריה, ולמרות ששוב הפסידה היא נותרה במרחק שתי נקודות מהקו האדום.

שחקני אינטר חוגגים שער של רומלו לוקאקו. TIZIANA FABI/AFP, GettyImages
רומלו לוקאקו הוביל את אינטר לקטיעת הרצף השלילי בליגה/GettyImages, TIZIANA FABI/AFP

אמפולי - אינטר 3:0

לא מעט רינונים נשמעו לגבי סימונה אינזאגי ובליגה אינטר באמת מקרטעת, אבל הוא החזיר את המועדון לחצי גמר ליגת האלופות אחרי 13 שנה וברביעי יפגוש את יובנטוס בגומלין חצי גמר הגביע עם אפשרות לעשות גמר שני ברציפות. היום הוא תיקן קצת בליגה כשקטע רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון, הודות לצמד של רומלו לוקאקו (48, 76) ובישול שלו ללאוטרו מרטינס (88) שעלה כמחליף במשחק הזה. אמפולי, שגברה 0:1 על אינטר בחוץ לפני כשלושה חודשים, נותרה עם ניצחון בודד ב-12 המשחקים שקיימה מאז ועדיין לא הבטיחה הישארות, כאשר בשלושת המחזורים האחרונים אפילו לא מצאה את הרשת - דבר שלא קרה לה בשלושה משחקי ליגה רצופים מאז מרץ 2017.

משחקים נוספים

מונצה - פיורנטינה 2:3
למונצה: כריסטיאנו ביראגי (עצמי, 26), דני מוטה (43), מתאו פסינה (59 בפנדל). לפיורנטינה: כריסטיאן קואמה (8), ריקרדו ספונארה (13)

אודינזה - קרמונזה 0:3
לאודינזה: לזאר סמארדז'יץ' (2), נהואן פרס (27), אייזק סקסס (36)

רומא, שעלתה גם היא לחצי גמר הליגה האירופית וניצבת במקום הרביעי אחרי שלושה ניצחונות רצופים, תחתום את המחזור ה-31 ביום שני כשתתארח אצל אטאלנטה המדורגת שביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully