וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חסר סבלנות: "אני לא פה בשביל הבולשיט"

כוכב הלייקרס סירב להתייחס לשאלות על העקיצה מברוקס. מאמן ממפיס מזהיר: "צריך לעמוד מאחורי המילים". האצ'ימורה: "לדבר זה כל מה שהם יכולים לעשות"

לוס אנג'לס לייקרס מתאמנת לקראת פתיחת הפלייאוף/מתוך יוטיוב

לברון ג'יימס לא מוכן להיגרר לפרובוקציות. אחרי שהתעמת עם דילון ברוקס במהלך משחק מספר 2 בין ממפיס ללייקרס, וספג ממנו עקיצה לאחר מכן, כוכב הקבוצה מלוס אנג'לס היה חד משמעי כשהתייצב בפני התקשורת לקראת המשחק השלישי בסדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף המערב. ג'יימס, שנשאל האם יש לו תשובה לדבריו של ברוקס, השיב: "לא. אני לא רוצה לדבר יותר מדי, מחר יהיה משחק נהדר. אני לא פה בשביל הבולשיט. אני מוכן לשחק וזה הכל. בסדר? תודה לכם".

ברוקס ידוע לשמצה כמתגרה סדרתי, שביצע לא מעט מהלכים מלוכלכים ומחפש להוציא את כוכבי היריבה מאיזון באמצעות טראש-טוק. לאחר שספג עבירה רביעית ברבע השלישי במשחק האחרון, ג'יימס לכאורה אמר לו שהוא "טיפש" ו"חסר תועלת". שחקן הגריזליס השיב אש בסיום המשחק: "הוא זקן. אני לא מכבד אף אחד עד שהוא לא קולע עליי 40 נקודות". אז 40 במשחק אחד לברון עדיין לא קלע על ברוקס בפלייאוף הזה, אבל 26 מ-49 הנקודות שלו בסדרה כן הגיעו על הסווינגמן של ממפיס, ועוד ב-61.1% מהשדה.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Justin Ford, GettyImages
"לא פה בשביל הבולשיט". לברון ג'יימס/GettyImages, Justin Ford

עוד NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מאמן הגריזליס טיילור ג'נקינס התייחס לנושא: "בכל מקרה יהיה לנו קשה נגד לברון. החבר'ה שלנו יודעים מה DB מביא, זה ברור שהוא ידבר - הוא רק צריך לגבות את המילים על המגרש. הקבוצה שלנו עושה את זה בשנתיים האחרונות, אבל אני אומר שהאחריות שלנו היא לעמוד מאחורי זה". מבחינת מאמן הלייקרס דרווין האם, הדברים פשוטים: "לברון צריך לעשות את מה שהוא תמיד עשה. רק לשחק בדרך הנכונה. השאר יקרה מעצמו", אמר.

חברו לקבוצה של ג'יימס, רוי האצ'ימורה, ניסה לעקוץ בחזרה למרות שהוא בעצמו בן 25 ועוד לא סיים ארבע עונות בליגה: "הם קבוצה צעירה, הם רוצים לדבר. לנו לא אכפת, זה כל מה שהם מסוגלים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully