וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק נרס פוטר מטורונטו וכבר מועמד ליוסטון, יודוקה יגיע לקנדה?

המאמן שהוביל את הראפטורס לאליפות היסטורית ב-2019 עוזב אחרי חמש שנים ועשוי להגיע לרוקטס. אקס בוסטון מועמד להחליפו

לוס אנג'לס לייקרס מתאמנת לקראת פתיחת הפלייאוף/מתוך יוטיוב

בזמן ש-16 מקבוצות ה-NBA נאבקות בימים אלה בסיבוב הראשון של הפלייאוף, 14 הקבוצות שלא הגיעו לשלב זה של העונה כבר בהכנות לקראת העונה הבאה. אחרי שוושינגטון החליטה לבצע זעזוע ולפטר את הג'נרל מנג'ר טומי שפרד, היום (שישי) הגיע תורה של טורונטו ראפטורס שנפרדה ממאמנה ניק נרס.

אחרי שבעונה שעברה סיימו במקום החמישי במזרח, השנה הקנדים אכזבו וסיימו במקום התשיעי. בטורניר הפלייאין הם נחלו הפסד ביתי לשיקגו, הודחו ונותרו מחוץ לפלייאוף בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות. לאור העונה המאכזבת הזו החליטו בטורונטו לפטר את המאמן שנה לפני תום חוזהו, והוא מסיים את תפקידו אחרי חמש שנים.

נרס, שעבד כעוזר מאמן הראפטורס לפני שקודם ב-2018, הוביל את הקבוצה לאליפות היסטורית כבר בעונתו הראשונה ושנה לאחר מכן נבחר למאמן העונה ב-NBA. מאז הדחת הראפטורס התעוררו סימני שאלה בנוגע לכיוון שאליו הולך המועדון, ולא מן הנמנע שכמה מהשחקנים הבולטים בקבוצה ימצאו לעצמם בית חדש בקיץ הקרוב.

דקות בודדות לאחר שנודע על פיטורי נרס, בארצות הברית דיווח כבר על יעד אפשרי חדש למאמן - יוסטון רוקטס. הטקסנים סיימו עוד עונה חלשה ובעצמם מחפשים מאמן חדש, זאת לאחר שנפרדו מסטיבן סיילאס אחרי שלוש עונות.

מועמד בולט למלא את מקומו של נרס בקנדה הוא אימה יודוקה. המאמן שהוביל בוסטון לגמר אשתקד הושעה מתפקידו אחרי רומן אסור שניהל עם אשת צוות, ולאחר מכן שוחרר סופית ומאז נותר ללא קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully