וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה מודה ב"רשלנות", ובאנגליה יודעים: "ארסנל תזדקק לנס"

ההגנה שוב קרטעה ב-3:3 מול סאות'המפטון, האליפות בורחת וז'סוס מבין שלא נותרה ברירה: "חייבים לנצח אצל מנצ'סטר סיטי"

תקציר: ארסנל - סאות'המפטון 3:3/ספורט1

ככל שארסנל מרגישה קרובה יותר לאליפות ראשונה מאז 2004, כך הלחץ יותר נותן את אותותיו. זה הורגש היטב אמש (שישי), כשאחרי ששמטו יתרון כפול בשני המשחקים הקודמים, הפעם התותחנים היו זקוקים לשערים בדקות 88 ו-90 כדי לחלץ תיקו 3:3 מאוד דרמטי מול סאות'המפטון, ולהימנע מהפסד ביתי מוביך לנועלת טבלת הפרמיירליג. ארבעה ימים למשחק העונה מול מנצ'סטר סיטי באצטדיון איתיחאד (רביעי, 22:00 בספורט2), הפער עומד על 5 נקודות לטובת המוליכה, אך האלופה עם שני משחקים חסרים.

עוד כדורגל עולמי

צמד לאמבפה, פ.ס.ז' הגדילה את הפער בפסגה ל-11 עם 1:2 באנז'ה
נאגלסמן מוותר, קומפני מועמד, פוצ'טינו מוביל: המירוץ לאימון צ'לסי
"זה נראה גמור, אבל יוסי בניון סיפק טוויסט אחרון בעלילה"

מיקל ארטטה, מאמן ארסנל. רויטרס
האליפות מתחילה לחמוק לארסנל מהידיים. מיקל ארטטה/רויטרס

"תקוות האליפות ספגו מכה נוספת", נכתב על ארסנל ב"גארדיאן", וגם ב"סקיי" הדגישו: "הדלת פתוחה עבור מנצ'סטר סיטי". זה לא רק משחק החוץ הקשה נגד התכולים: לקבוצה של מיקל ארטטה נותרו עד סוף העונה דרבי לונדוני נגד צ'לסי בבית, מפגשים עם קבוצות מהטופ 7 בדמות ניוקאסל (חוץ) וברייטון (בית), וביקור אצל נוטינגהאם שנלחמת נגד הירידה, כאשר וולבס תגיע לאצטדיון האמירויות במחזור הסיום.

את ארטטה צריכה להדאיג קודם כל ההגנה: רק סאות'המפטון ולידס השקועות בתחתית ספגו יותר שערים במשחקי בית מהמוליכה, שהוציאה 21 כדורים מהרשת. "אי אפשר לספוג שלושה שערים בליגה הזאת. אם זה קורה לך בדרך הרשלנית שזה קרה לנו, קשה מאוד לנצח", הודה המנג'ר. "היינו בדרך חזרה וספגנו שער רשלני ממצב נייח. ברור שאנחנו מאוכזבים". כשנשאל האם הבעיות בהגנה נובעות מבעיה אינדיבידואלית או קבוצתית, ארטטה ענה, מבלי לציין שמות: "במשחק של היום זה ברור. הראשונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בוקאיו סאקה, ארסנל. Julian Finney, GettyImages
אחת מנקודות האור. בוקאיו סאקה/GettyImages, Julian Finney

בצד החיובי, מעבר לאופי שהפגינו האדומים-לבנים כשנחלצו מפיגור של שני שערים בדקות הסיום, גבריאל מרטינלי ובוקאיו סאקה ממשיכים לספק קבלות בהתקפה. האחרון בישל לברזילאי את השער הראשון וכבש בעצמו את השלישי, אחרי שמרטין אודגור צימק ל-3:2. השניים הפכו לצמד השחקנים השני בתולדות הפרמיירליג שבגיל 21 ומטה כל אחד מהם מעורב ב-20 שערים או יותר בעונה. הראשון לעשות זאת היו ויין רוני וכריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2006/7.

גבריאל ז'סוס אמר: "שום דבר לא נגמר. הפער עדיין 5 נקודות וברור שלמנצ'סטר סיטי יש שני משחקים יותר, אבל אם אנחנו רוצים להיות אלופים, אנחנו חייבים לבוא לשם ולנצח. זה הכל". ארטטה הוסיף: "כולם צריכים להתנתק, לעכל ולהתחיל לחשוב מה הדרך הכי טובה לנצח במנצ'סטר".

גבריאל ז'סוס, שחקן ארסנל. רויטרס
לא נותר אלא לנצח במשחק העונה. גבריאל ז'סוס/רויטרס

הפרשנים באנגליה פחות אופטימיים. ג'יימי קראגר אמר ב"סקיי" אחרי המשחק: "זה עדיין בידיים של ארסנל וזה רק מראה כמה היתרון שלהם היה גדול, אבל הם ייאלצו לחולל נס מעכשיו ועד סוף העונה. הם יצטרכו לעשות משהו מיוחד בששת המשחקים שנותרו כדי לזכות באליפות". שותפו של קראגר, גארי נוויל, הוסיף: "הם עדיין בחיים וזה לא נגמר, אבל לארסנל מחכה משוכה ענקית בדמות אימפריה כמו מנצ'סטר סיטי ביום רביעי".

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully