וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נראה גמור, אבל יוסי בניון סיפק טוויסט אחרון בעלילה"

היום לפני 14 שנה: ארשבין כבש רביעייה ראשונה בקריירה, אבל ליוסי בניון היו תכניות משלו. ה-4:4 המשוגע בין ליברפול לארסנל

קליפ סיכום היום בספורט, 20.4/ספורט1

"זה היה כמו משחק כדורסל, אבל אני לא יכול לקלוע 90, רק 4, מצטער". בחיוך מעט מריר סיכם אנדריי ארשבין את הרביעייה הראשונה בקריירה שלו. זה קרה ב-21 באפריל 2009, לפני בדיוק 14 שנה, אבל החלוץ הרוסי לא הצליח לנצח. רביעייה ראשונה בקריירה ורק נקודה. למה? כי ליוסי בניון היו תכניות משלו באותו יום.

ליברפול אירחה את ארסנל למשחק במסגרת המחזור ה-33 בעונת 2008/09, בתקווה להתאושש מההדחה ברבע גמר ליגת האלופות שבוע לאחר מכן, אחרי 4:4 בחוץ נגד צ'לסי והפסד 7:5 בסיכום המשחקים. אף אחד לא האמין שגם הפעם המשחק יסתיים ב-4:4.

תקציר המשחק

ליברפול הייתה אז במקום השני וארסנל ברביעי. הקבוצה של רפא בניטס הייתה עדיפה, אבל אנדריי ארשבין הוריד את האורחת להפסקה ביתרון עם שער בדקה ה-46. מי חלם שבמחצית השנייה ייכבשו שבעה שערים נוספים?

פרננדו טורס (49) ויוסי בניון (56) השלימו מהפך, אבל ארשבין היה בשלו ועד הדקה ה-70 הוא השלים שלושער וקבע 2:3 לארסנל. פרננדו טורס השווה (72) ונראה היה ששתי הקבוצות בדרך ל-3:3, אבל אז התחילה הדרמה. בדקה ה-90 הרוסי השלים רביעייה אחרי בישול של תיאו וולקוט ובדקה ה-93 בניון חתם את התוצאה. 4:4 בסיום, צמד לישראלי.

"זה נראה גמור מבחינת ליברפול, אבל יוסי בניון סיפק טוויסט אחרון בעלילה המצוינת הזו", כתבו ב-BBC והישראלי סיכם: "זה היה משחק נהדר עבור הצופים, אבל לא מבחינתנו מכיוון שעשינו יותר מידי טעויות. היינו צריכים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully