וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הלשון בחוץ? הכל תירוצים, הסגל מספיק טוב וטרי"

20.4.2023 / 18:00

מאמן הפועל באר שבע התייחס לכושר הבינוני של קבוצתו לקראת הפועל ירושלים (שבת, 18:30, ספורט4): "לא אשתמש בתירוצים. צריכים לשלוט בקצב ולא להיות תלויים בהתקפות מעבר כמו במשחקים האחרונים, זה לא טוב לנו"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע פספסה השבוע הזדמנות ענקית לצמצם את הפער ממכבי חיפה שהפסידה להפועל ירושלים, אך מעדה בעצמה עם 1:1 מול מכבי נתניה והקטינה את ההפרש מהמוליכה לשבע נקודות בלבד כשנותרו עוד 15 נקודות בקופה. את הסיבוב השני של הפלייאוף העליון פותחת הקבוצה מבירת הנגב במקום בו הירוקים מעדו בשבת האחרונה, אצטדיון טדי, כאשר יתארחו אצל הפועל ירושלים (שבת, 18:30, ספורט4).

המשחקים בין הקבוצות עד כה העונה הסתיימו בשני ניצחונות לבאר שבע ובתיקו 0:0 בטרנר, והשנייה בטבלה תקווה לשמור על מאזן נקי מההפסדים מול הירושלמים מאז שהקבוצה מהבירה שבה אשתקד לליגת העל.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע תחזור לנצח? ברדה/ברני ארדוב

לקראת הפועל ירושלים - הפועל באר שבע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המאמן אליניב ברדה שיבח את הפועל ירושלים במסיבת העיתונאים ואמר: "עד עכשיו הם עשו יותר נקודות מאיתנו בפלייאוף העליון, תשע לעומת שבע, אין יותר כבוד מזה".

על היכולת הפחות טובה בשני המשחקים האחרונים, בהן הקבוצה צברה נקודה אחת בלבד, אמר המאמן: "החצי שעה האחרונה הפכה לדקות שבהם אנו לא שולטים בקצב, מאפשרים משחק של מעברים מצד לצד וזה לא טוב לנו. זה לא משליך על צורת המשחק שלנו כל העונה, זה קרה בשני המשחקים האחרונים ונשפר את זה. משחקי המעבר פחות טובים לנו, צריכים לשלוט בקצב ולא להיות תלויים בהתקפות מעבר. אני מעביר את המסר הזה לשחקנים והוא צריך להיות מאוד ברור. הם מתפרנסים מכדורגל, הם נמצאים איתנו יותר מאשר עם המשפחות שלהם, כל אחד יצטרך לדאוג לעתידו ולפרנסתו".

ברדה נשאל האם קבוצתו מגיעה למחזורים האחרונים כשהיא כבר סחוטה: "פציעות, עייפות, לשון בחוץ, הכל זה תירוצים. בסגל מספיק טוב וטרי כדי להציג את הכדורגל שהציג עד עכשיו העונה וזה לא משנה מי משחק. לא אשתמש באף תירוץ, צריכים לנסות ולהיות שם עד הסוף".

עדן שמיר, שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"צריכים לחזור לעקרונות שלנו". שמיר/קובי אליהו

עדן שמיר הוסיף: "המשחק וחצי האחרונים היו פחות טובים מבחינת יכולת ובטח מבחינת תוצאות. נגרננו לסגנון משחק שאנחנו לא צריכים להיגרר אליו. אנחנו לא רוצים להסתכל יותר מדי רחוק, יש משימה קשה בשבת מול קבוצה מצוינת שגם לנו וגם למכבי חיפה עשתה חיים קשים. נתרכז בלהביא שלוש נקודות משם ונמשיך הלאה".

"צריכים לחזור לעקרונות שאפיינו אותנו כל העונה, לשחק את המשחק שלנו. מה שהצוות דורש מאיתנו. כשאנחנו עושים את זה אנחנו לרוב מנצחים. אם נעשה את זה אז נחזור עם ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully