וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לדין על השריפה בטרנר, מאמן הנוער סיים את דרכו

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 10:45

הקבוצה תעמוד לדין על "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות" בעקבות השריפה ביציע במשחק מול מכבי תל אביב. אורי דוד סיים את דרכו כמאמן הנוער

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין את הפועל באר שבע בגין "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות". זאת בעקבות האירועים במהלך המשחק הביתי נגד מכבי תל אביב. כזכור, מיד עם פתיחת המשחק האוהדים הדליקו מספר רב של אבוקות ביציע הדרומי והשליכו אותן לתחומי המגרש.

קהל הפועל באר שבע. קובי אליהו
יעלה ביוקר. באר שבע/קובי אליהו

במהלך פינוי האבוקות נשרף דגל הפריסה של אוהדי באר שבע וצינור כיבוי פונה מהמגרש לעבר היציע. האירוע הזה גרם להפסקת המשחק לשמונה דקות ובנוסף מצוין בדוח כי עם ירידת שחקני מכבי תל אביב לחדר ההלבשה בסיום המשחק, הושלכו לכיוונם מעבר היציע של אוהדי באר שבע מספר כוסות משקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אורי דוד, מאמן הנוער של הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
רצף של תוצאות רעות. דוד/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע ואורי דוד סיכמו על סיום תפקידו כמאמן קבוצת הנוער. בשלב הראשון יחליף אותו המנהל המקצועי של המחלקה שמואל חנין והוא ידריך כבר מחרתיים במשחק החוץ בקרית שמונה. קבוצת הנוער של באר שבע הפסידה בשני המשחקים האחרונים 4:0, ובסך הכל הפסידה בשמונה מעשרת משחקיה האחרונים.

דוד נפרד, וכתב בפייסבוק על האהבה שלו לעיר באר שבע: "לא מפתיע אותי למה זרים נשארים בעיר הזאת מעבר לקריירה שלהם, המועדון מחבק אותך, האוהדים מחבקים אותך, זו אהבה הדדית שאין משהו דומה לה בכדורגל הישראלי... ואני? גאה מאוד בעבודה שלי, השארתי שם אבני יסוד משמעותיים להמשך התפתחות באקדמיה, שאחרי שנות עבודתי שווי ערך של שחקנים בקירוב של 16 מיליון יורו (על פי טרנספרמרקט), אז כנראה שעשיתי עבודה לא רעה, מלקבל ילדים עם חלום גדול ולהפוך את אותו חלום למציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully