וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הכוכב האדום? הוכחנו שאנחנו יודעים לעשות את הניתוק הזה"

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 11:27

מאמן מכבי חיפה נאלץ להתייחס במסע"ת בעיקר למגעים עם הכוכב האדום: "הדיבורים לא משפיעים עליי, חייבים לקחת אליפות שלישית בלי להסתבך. כל אחד משחק גם בשביל העתיד שלו והשם שלו"

על רקע המגעים לקראת מעברו הצפוי של ברק בכר לכוכב האדום בלגרד, ערכה הבוקר (חמישי) מכבי חיפה מסיבת עיתונאים, עם הפנים למשחק מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון (20:30). חרף ההפסד המפתיע להפועל ירושלים, ממנו ינסו להתאושש בתחילת השבוע הבא, הירוקים מחזיקים ביתרון בן שבע נקודות במקום הראשון בטבלה, בדרך לאליפות שלישית ברציפות. דיא סבע החולה נעדר מאימון הבוקר היום. עדיין לא ברור האם יעמוד לרשות בכר מול אשדוד.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
התייחס גם למגעים עם הכוכב האדום. בכר/שלומי גבאי

עוד במכבי חיפה

בכר נשאל כמובן על הסוגייה הבוערת של מעברו לכוכב האדום ואמר: "אני אעשה לכם סדר, כי ברור שזה הנושא המעניין. אני לא יכול להתייחס לכל דבר, ברגע שדברים ייסגרו, הכל ייצא בצורה מסודרת. כרגע זה לא המצב. בואו נחכה עם זה. מה שחשוב כרגע זה להתעסק במועדון שאני עובד בו, מועדון שהוא חלק ממני וחשוב לי להשיג את המטרה. יש מטרה מאוד חשובה, מאוד קשה, זו עונה מאוד מאתגרת. אנחנו רואים כמה קשה זה. למזלנו הקבוצות האחרות גם עשו תוצאות פחות טובות במחזור הקודם. מה שמעניין אותי ואת כל המועדון זה המשחק ביום ראשון, עם כל הכבוד לרעשי הרקע"

בכר נשאל האם השמועות משפיעות עליו ועל הקבוצה ואמר: "מתעסקים בזה כבר שבועיים-שלושה, הוכחנו שאנחנו יודעים לעשות את הניתוק הזה. זה לא משפיע, לא עליי ולא על השחקנים. להיפך, זה נותן לי יותר דרייב להצליח. חייבים לקחת את האליפות השלישית ולא להסתבך. אנחנו מאוד מפוקסים במטרה. כל אחד משחק גם בשביל העתיד שלו ובשביל השם שלו. אשדוד קבוצה טובה, זה מגרש קשה, ננסה לנצח".

"אי אפשר להתעלם מהדברים האלה, כולנו בני אדם, אבל דווקא עכשיו חשוב להראות שאנחנו מקצוענים, לשים את הרגשות בצד ולסיים את המשימה. אנחנו לא רוצים להרוס את זה, זה בידיים שלנו. אסור להרשות לעצמנו להפסיד עוד משחק"

בכר נשאל האם ייקח איתו שחקנים לכוכב האדום והשיב: "מיותר להתייחס לזה. זה לא נכון ולא רלוונטי. כרגע מה שמעניין זה להתעסק במשחק הבא. אני מכבד את האוהדים, מכבד את הרשתות, אבל כרגע מה שמעניין זה רק יום ראשון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. שלומי גבאי
"דיא הגיע עם חום והעדפנו לא לסכן אותו". בכר/שלומי גבאי
שחקן מכבי חיפה סוף פודגראנו. שלומי גבאי
חוזר אט אט לעניינים. פודגראנו באימון הבוקר/שלומי גבאי

על הטעויות שנעשו בחוליית ההגנה מול הפועל ירושלים אמר: "בכל הקבוצות בכל העולם יש טעויות, אחרת לא היו שערים. זה היה משחק בשליטה מוחלטת שלנו, נגד קבוצה טובה שנראתה רע מאוד, ובסוף שתי טעויות שלנו עלו לנו במשחק. זה עניין של טעות נקודתית. בסך הכל הקבוצה מראה סימנים טובים, ולפעמים שחקנים טועים. זה חלק מהמשחק. צריך לתת עוד מאמץ אחרון, כי כל ניצחון מקרב אותנו למטרה. בדרך כלל אנחנו יודעים להרים את עצמנו אחרי הפסדים. צריך להגיע מאוד דרוכים. יש פה מאות אלפי אוהדים שחוששים וזה טבעי".

על מצבו של דיא סבע אמר: "דיא הגיע בבוקר עם חום לא גבוה, אני מעריך שעד המשחק הוא יהיה בסדר. זה לא משהו רציני, העדפנו לא לסכן אותו כדי שלא ידביק שחקנים אחרים".

על המפגש עם רן בן שמעון, שעשוי להחליפו בירוק, אמר: "לשחק נגד רן זה תמיד מאתגר. עבדנו ביחד, הוא היה מאמן שלי והוא עושה דברים מדהימים. אני לא אתייחס לחרושת השמועות, יהיו עוד מלא שמות מכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully