וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תערער, משחק ההכתרה יהיה ללא היציע הצפוני?

17.4.2023 / 16:38

לאור ההערכות שבית הדין לא ישנה את החלטתו, במועדון מעדיפים לוותר על אפשרות הערעור ויחסרו 8,000 אוהדים במפגש הביתי עם מכבי תל אביב שעשוי להיות גם משחק האליפות

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי חיפה לא תערער על עונש סגירת היציע הצפוני שהושת עליה בשבוע שעבר. העונש הזה יופעל במשחק מול מכבי תל אביב, שעשוי בקונסטלציה מסוימת להיות משחק האליפות - בדיוק כפי שקרה בעונה שעברה. אז, הצהובים ניצחו 1:3 בחיפה, אך לא מנעו הכתרה של המארחת, במשחק בו היציע הצפוני נותר סגור.

כזכור, הירוקים ספגו לפני ארבעה ימים עונש לפיו ייסגר היציע הצפוני העליון והתחתון בעקבות הדלקת האבוקות במשחק מול הפועל באר שבע, והמשמעות שהאצטדיון יחסר 8,000 אוהדים במשחק מול היריבה הגדולה ביותר וכן במשחק שעשוי מאוד להיות הערב בו תוכתר הקבוצה באופן רשמי כאלופת המדינה בפעם השלישית ברציפות וה-15 בתולדותיה.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שוב עונש מול מכבי תל אביב. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

חמישה מחזורים לתום העונה, מכבי חיפה מקדימה בשבע נקודות את הפועל באר שבע שבמקום השני ובתשע נקודות את מכבי תל אביב השלישית, כך ששני ניצחונות במשחקי החוץ הקרובים (מ.ס אשדוד והפועל באר שבע) יגרמו לכך שלכל הפחות חיפה תוביל על המקום השני בתשע נקודות, וגם זה אם מכבי תל אביב תנצח פעמיים.

בתסריט כזה, נקודה אחת בלבד במשחק מול מכבי תל אביב תביא להכתרה רשמית. הירוקים החליטו כאמור בדיונים פנימיים שלא לערער על ההחלטה, שכן מניסיון העבר קשה להעריך שבית הדין ישנה את ההחלטה. בחיפה ככל הנראה לא יוכלו למכור כרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב לאוהדים שאינם מנויים, וזאת לאור החיסרון של 8,000 מקומות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully