וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר של ברק בכר מתקרב: ראשי מכבי חיפה נפגשו עם ראשי הכוכב האדום

19.4.2023 / 18:45

בסיום הפגישה בין הצדדים אומנם לא הושג סיכום סופי, אך ההערכות הן שכבר בימים הקרובים תיסגר העסקה והאלופה תקבל עבור המאמן פיצוי שינוע בין חצי מיליון ל-800 אלף יורו. גורם: "בכר יהיה בכוכב, זה ייסגר בקרוב"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

הולך ומתקרב המעבר של ברק בכר ממכבי חיפה לכוכב האדום בלגרד. ראשי האלופה נפגשו הערב (רביעי) עם ראשי הקבוצה הסרבית כדי לקדם את מעברו של המאמן לסרביה בעונה הבאה. כידוע, לאחר שבכר נתן את הסכמתו לראשי הכוכב האדום להגיש הצעה ליעקב שחר, אלו נחתו בארץ בבוקר וכעת נפגשו עם ראשי המועדון הירוק. בסיום הפגישה עדיין לא הושג סיכום סופי, אך ההערכות של גורמים המעורבים בפרטים הן שכבר בימים הקרובים תיסגר העסקה באופן רשמי.

ראשי הכוכב יפגשו גם עם אנשי הצוות המקצועי של ברק בכר ויסכמו איתם את תנאיהם, כשגם בנושא זה לא אמורים להיות קשיים. "ברק יהיה בכוכב האדום", אמר גורם המעורב בפרטים, "זו לא עובדה עוד אבל זה מה שיהיה. גם מול מכבי חיפה זה ייסגר ". ראשי הכוכב לא ימריאו חזרה לסרביה וקבעו להיפגש שוב עם ראשי חיפה כשכל הננראה כבר בפגישה הבאה הצדדים יסכמו, כשההערכה שפיצוי ינוע בין חצי מיליון ל-800 אלף יורו שהירוקים יקבלו.

עוד באותו נושא

עוד בוואלה!

הכוכב האדום ומכבי חיפה יפתחו בשיחות רשמיות על שחרור של בכר

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר. ברני ארדוב
יישארו ביחד גם בסרביה? ברק בכר וגיא צרפתי/ברני ארדוב

בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק מול מ.ס אשדוד ביום ראשון. ההתלבטות הגדולה היא מי מהזרים יישב על הספסל. עבדולאי סק יחזור למרכז ההגנה, והדילמה היא בין פרנזי פיירו לדילן בטובינסיקה. דולב חזיזה ייעדר, מה שישאיר מקום לחלוץ טבעי לחזור להרכב. אם דין דוד יועדף ב-11, בטובינסיקה יפתח לצידו של סק. אם בכר יחליט לפתוח עם פיירו, רמי גרשון יכלל ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully