וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: החוזים של בנזמה וקרוס הוארכו בעונה נוספת

יש המשכיות: הזכייה בכדור הזהב הפעילה סעיף אוטומטי בחוזהו של הסקורר הצרפתי. גם הגרמני הוותיק ימשיך עד קיץ 2024

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

קארים בנזמה האריך את חוזהו בריאל מדריד בעונה נוספת, כך מדווחים היום (רביעי) ב"אס". מתברר בהתקשרות עם החלוץ הצרפתי הוותיק היה סעיף לפיו חוזהו יוארך בעונה נוספת באופן אוטמטי אם יזכה בכדור הזהב, כפי שאכן קרה, ובכך, ימשיך בנזמה במועדון בו שיחק מאז 2009.

עם זאת, בנזמה, כך נטען, "מודע לכך שהעונה הבאה תהיה האחרונה בריאל מדריד. הוא אמור להישאר במועדון גם אחרי הפרישה, והוא הראשון להבין שדרוש חיזוק בהתקפה. הגעתו של אנדריק, שכבר חתם, לא תתרחש עד 2024".

בנזמה, שנפצע במשחק הגומלין מול צ'לסי ברבע גמר ליגת האלופות, ייבדק מחר בצוותא עם דייויד אלאבה, שחש כאבים בשוק. כרגע, שניהם נמצאים בספק למשחק הליגה הקרוב מול סלטה ויגו.שחקן נוסף שסגר על חוזה לעונה נוספת הוא טוני קרוס, כך לפי פבריציו רומאנו. לאורך העונה נפוצו שמועות שהקשר הוותיק הגרמני שוקל לפרוש מכדורגל בקיץ, אולם קרוס ימשיך עד 2024. הודעה רשמית תצא בקרוב, בצוותא עם הארכות החוזה של בנזמה ו-ויניסיוס.

קארים בנזמה עם כדור הזהב. OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP, GettyImages
עדיין אחד הסקוררים הטובים בתבל. בנזמה/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שחקן נוסף שסגר על חוזה לעונה נוספת הוא טוני קרוס, כך לפי פבריציו רומאנו. לאורך העונה נפוצו שמועות שהקשר הוותיק הגרמני שוקל לפרוש מכדורגל בקיץ, אולם קרוס ימשיך עד 2024. הודעה רשמית תצא בקרוב, בצוותא עם הארכות החוזה של בנזמה ו-ויניסיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully