וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המפגש המסתמן בחצי הגמר: "הולאנד שואף לעבור לריאל מדריד"

באנגליה טוענים: הנורבגי לא זנח את שאיפותיו להצטרף לבלאנקוס. במדריד כבר מתכוננים למפגש איתו בליגת האלופות: "זה מפחיד"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - לסטר סיטי 1:3, ארלינג הולאנד כבש צמד/ספורט1

אחרי שריאל מדריד השלימה את המשימה מול צ'לסי ועלתה לחצי גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי תנסה לחקות אותה ולצלוח את משחק החוץ אצל באיירן מינכן. התכולים מגיעים לאליאנץ ארנה עם יתרון 0:3 מהמשחק הראשון, וכל הסימנים מראים ששתי הענקיות ייפגשו ראש בראש על הכרטיס לגמר באיסטנבול.

המפגש המסתמן בחצי הגמר יהיה מיוחד גם עבור כוכב סיטי ארלינג הולאנד. שמו של הסקורר הנורבגי קושר לריאל מדריד עשרות פעמים בעבר, ואפילו הוא עצמו הודה שהוא מעוניין לשחק במועדון. כעת חושפים ב"אתלטיק" שהולאנד לא זנח את השאיפה הזו.

"מעבר לריאל מדריד היה ונשאר אחת השאיפות של הולאנד", כתבו, "למרות שהוא מאושר לפי שעה במנצ'סטר סיטי". סיטי והולאנד שמרו על מסתורין מוחלט בכל הנוגע לפרטי החוזה של החלוץ, שנרכש מבורוסיה דורטמונד בקיץ 2022 תמורת 60 מיליון יורו. מעט מאוד פרטים ידועים על סעיפי היציאה של הולאנד בחוזה, ולא ידוע מתי אם בכלל הוא יכול להשתחרר מהחוזה בסיטי, ותמורת איזה סכום.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מככב באתיחאד, חולם על הברנבאו. הולאנד/רויטרס

כך או כך, בין אם יגיע לריאל בהמשך הקריירה או לא, במדריד כבר חוששים ממנו לקראת המפגש הפוטנציאלי. שחקן העבר של ריאל פג'ה מיאטוביץ' אמר אמש: "אני מאמין שריאל מדריד פייבוריטית לזכות בליגת האלופות, אבל הולאנד מפחיד אותי מאוד. הוא בלתי ניתן לעצירה. כשאתה פוגש שחקן כזה, אתה יודע שהברירה היחידה שלך היא לכבוש יותר שערים ממנו, כי ב-180 דקות אין סיכוי שהוא לא יכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully