וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברצלונה יש הרבה עבודה כדי להחזיר את מסי, לא נשנה את החוקים"

נשיא לה ליגה חאבייר טבאס הבהיר: "כרגע זה לא יכול לקרות, אבל יש להם עוד הרבה זמן". הקטלאנים מעריכים כי בעזרת מותג שיתעלה על "אייר ג'ורדן", הרווחים יעלו ב-25 עד 33 אחוזים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

בברצלונה בונים על קאמבק של ליאונל מסי לא רק כדי לבנות קבוצה יותר תחרותית, אלא גם בשביל לשפר את מצבו הכלכלי החמור של המועדון. הבוקר (רביעי) דיווחו ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני שבבארסה צופים גידול של 25% בהכנסות, כאשר ההערכות האופטימיות ביותר מדברות אפילו על עלייה של 33%.

לפי הפרסום, שמבוסס על מידע מגורמי בהנהלה הקודמת שכיהנה בקדנציה הקודמת של מסי, הארגנטינאי שווה בין 250 ל-300 מיליון יורו בהכנסות, בשקלול של מרצ'נדייז, מכירת כרטיסים ומינויים, משיכת ספונסרים, השפעה ברשתות החברתיות ורווחים ממשחקי ראווה. לכך מוסיפים בברצלונה את העובדה שהפרעוש הפך לאלוף עולם עם נבחרת ארגנטינה, מה שאמור לחזק את המותג שלו.

עוד צוין בידיעה שבארסה תנסה להחתים את מסי לשנתיים, כלומר בחוזה עד 2025 ולא ל"ריקוד אחרון" של עונה אחת, כך שיוכל לקחת חלק בחגיגות 125 השנים להיווסדו של המועדון, בשלהי 2024.

בנוסף, במועדון מעריכים כי ניהול נכון של היתרונות מחזרתו של מסי עשוי להניב רווח גדול או שווה לזה של המותג "אייר ג'ורדן", כיוון שהפופולריות של ענף הכדורגל גדולה מזו של הכדורסל.

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
קאמבק שווה הרבה כסף - אם וכאשר ייצא לפועל. ליאו מסי במדי ברצלונה/רויטרס

ברצלונה מחכה לקאמבק של ליאו מסי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כדי שזה יקרה, תצטרך ברצלונה להגיש לראשי לה ליגה תכנית כלכלית סדורה. היום התייחס לכך הנשיא חאבייר טבאס ואמר: "כרגע זה לא יכול לקרות, כרגע הם לא יכולים לרשום אותו, אבל יש עוד הרבה זמן. ברצלונה תצטרך לעשות הרבה דברים כלכליים ולהפחית את רף השכר שלה כדי לרשום את ליאו. יש להם הרבה עבודה כדי להחזיר אותו. אני מקווה שזה יקרה, אשמח מאוד אם הוא יחזור, אבל לא נשנה את החוקים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully