וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התרגיל הנבזי: אמא של אשרף חכימי מלכלכת על אשתו לשעבר

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 8:00

הכדורגלן העביר את כל הנכסים שלו על השם של אמו כדי שהאקסית היבה אבוק לא תוכל לבקש עליהם בעלות במסגרת הגירושים. אמו: "אחרת הוא לא יכול היה להיפטר מהאישה הזו"

תקציר: מרוקו - ברזיל 1:2 (ידידות)/ספורט1

חייו של אשרף חכימי עברו טלטלה קיצונית לאחרונה, כתוצאה מהעובדה שהכדורגלן המצוין מאושם באונס לכאורה של אישה בת 24, שהתייצבה בתחנת המשטרה בצרפת והתלוננה שכדורגלן פ.ס.ז' התעלל בה ואנס אותה בביתה.

היבה אבוק, אשתו של חכימי, שנסעה עם שני ילדיה לדובאי כשהאירועים התרחשו, קיבלה את ההחלטה לשים קץ למערכת היחסים שלה עם הכוכב המרוקאי.

השחקנית הספרדייה היבה אבוק ובן זוגה אשרף חכימי. Daniele Venturelli, GettyImages
נגמר מכוער, מאוד. חכימי ואבוק/GettyImages, Daniele Venturelli
שחקן נבחרת מרוקו אשרף חכימי מחבק את אמו שביציע בקטאר. Ian MacNicol, GettyImages
לא ידעה על המהלך של בנה. לטענתה. לכאורה. חכימי ואמא/GettyImages, Ian MacNicol

"לאחר קבלת ההחלטה להיפרד כדין ולהפסיק את החיים המשותפים, עד להליך הגירושין, מי היה מעלה על דעתו שבנוסף להתמודדות עם הכאב הידוע שכרוך בפרידה, ולקבל את הצער שגורר כישלון עם מי שנתתי לעצמי גוף ונפש, אצטרך להתמודד עם הביזיון הזה", כתבה השחקנית.

כי המבוכה הפומבית נמשכה. אחרי שהגירושים הוכרזו, היבה ביקשה לקבל מחצית מהנכסים של הכדורגלן. לצערה, היא לא באמת יכולה לקבל נכסים של בן הזוג שלה, מאחר שאשרף חכימי רשם את כל הנכסים שלו על שם אמו.

הדבר עורר סערה, ואמא של חכימי שיחקה אותה תמימה. "בני לא הודיע לי על העברת הונו לשם שלי", אמרה לתקשורת המרוקאית, אבל הוסיפה: "אם הוא נקט פעולה כלשהי כדי להגן על עצמו, אני לא יודעת, אבל... מה הבעיה אם זה נכון? אם הבן שלי לא היה עושה את זה, הוא לא יכול היה להיפטר מהאישה הזו", היא אומרת.

כזכור, בזמן המונדיאל הזוגיות של חכימי ואבוק עוררה הדים, על רקע הפרסום שלו זכה הכדורגלן עם מרוקו שהעפילה לחצי גמר המונדיאל בקטאר, והפער בין אמו המוסלמית-מסורתית לבין בת זוגו, שלא פעם התהדרה בלבוש חושפני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully